Zdravím, rád bych založil českou značku sportovního oblečení. Těžko ale můžu ze začátku konkurovat takovým velikánům, jací v oboru jsou. Napadlo mě zaměřit se více na malé a střední kluby, kterými se velké firmy (dle mne) moc nezabývají a nabídnout jim jedinečné designy. Otázka zní, má takový nápad smysl, platí malé kluby firmě za oblečení, nebo je dostávají zadarmo za propagaci, jako to chodí u světových klubů? Pak by asi nemělo smysl očekávat, že budu mít zisk z prodeje např. fanouškovského oblečení FC Horní-Dolní. Doufám, že jsem se srozumitelně vyjádřil. Díky
Zajímavá 0 před 2633 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Samozřejmě, menší kluby, kteří nemají některou ze světových značek
za sponzora, tak si objednané platí, nebo to často platí jejich sponzoři.
Žádný nápad na podnikání neni špatný, pokud se člověk dokáže
prosadit a dotáhnout celé podnikání tam kam chce.
V tomto případě je to tvrdý boj, aby člověk zařídil šicí dílnu,
získal dostatek zakázek a alespoň z počátku vydělal tolik, aby na provoze
neprodělal. Je nutno si uvědomit, že firmy v Asii dokáží pracovat za
poměrně malý peníz. U nás to za ty peníze neni ani možné ušít.
0
před 2633 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek