Ne, tvoření 3D her si každý představuje v tom nejrůžovějším světle. V nějakým programu vytvořím 3D model který nabouchám sem a tam pak to vyexportuju do exe a budu si hrát na slavného programátora.
Tvorba 3D hry začínám tím že si rozepíšeme co v té hře bude a co se bude dělat – tak že takový scénář. Následně si v programu C++ / C navrhnu hlavní jádro aplikace (cca 5 000 – 10 000 řádků kódu) – to bude mít za procesy jako je načítání hry, pohyb postavy, události pro tlačítka, načítání map, načítání 3D model, atp.
Po vytvoření jádra aplikace se vytvářejí úrovně. Každá úroveň má dejme tomu vlastní třídu. Bezchybné načtení třídy zajistíte pomocí hlavního jádra a událostí – návratových událostí.
V neposlední řadě přichází tvorba mapy, textury, podkladů a postav. Na to mají vydavatele her vlastní programy – pro naše potřeby bude stačit Blender kde si vymodelujete postavy a textury. Následně si uděláte mapy – k tomu budete potřebovat si napsat další vlastní program.
Takovéto hry co se týče zdrojového kódu se pohybují okolo milionu až deseti milionu řádku – proto na to pracuje tým programátorů kteří jsou sladěny. Dobrá hra se vytváří okolo 2 – 5 let.
0 Nominace Nahlásit |
když ne game maker tak třeba unity 3D nebo Blender 3D atd…
0
před 4279 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvekBedy | 1528 | |
Michal Kole | 1199 | |
led | 1159 | |
Hlada | 1132 | |
mosoj | 1124 | |
gecco | 904 | |
www | 828 | |
badisko | 817 | |
cochee | 814 | |
Dochy | 727 |
Software |
Hardware |
Internet |
Programování a webdesign |
Sítě |
Bezpečnost |
Ostatní počítače a internet |