Avatar uživatele
Leila

Poradíte, jak vyřešit nevýhodný tarif u T-mobile?

Dobrý den, uzavřela jsem smlouvu s operátorem T-mobile (přes jimi najatou společnost) na zvýhodněný tarif S námi v sítích – sleva 50 Kč z měsíčního poplatku + volných 100 minut do všech sítí. Po prvním vyúčtování jsem ovšem zjistila, že těch 100 minut do ostatních sítí nemám. Tarif jsem proto reklamovala, ale bylo mi sděleno, že ve smlouvě mám pouze slevu 50 Kč. Proto jsem si vyžádala záznam telefonního hovoru, v kterém jsem smlouvu uzavírala – na to mě operátorka odkázala na adresu reklamačního centra v Praze, jako jedinou možnost, kde si hovor mohu poslechnout. Existuje nějaká možnost se k hovoru dostat, aniž bych musela do Prahy? Popřípadě lze odstoupit od smlouvy i když jsem přesáhla lhůtu 14 dnů?

Upravil/a: annas

Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? johana 56, Dochy před 3200 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
ivzez

Pozdější odstoupení by bylo možné v případě, že Vás prodejce
o možnosti odstoupení od smlouvy při uzavírání smlouvy neinformoval.

Já bych si do té Prahy zajela…

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek