Avatar uživatele
Michal Kole

Nešlo by, že by v rámci veřejné služby byla pozice „Konzultant zaměstnanosti“ ?

Takový nezaměstnaný by obcházel zaměstnavatele a snažil by se je ukecat, aby zaměstnávali jeho „spolunezaměstnané“ nebo by se je snažil přemluvit, aby snížili požadavky na zaměstnance nebo že by místo 6 na 12 hodinový provoz přijali 24 lidí na 6 hodin.

Takovouto práci by dělali nezaměstnaní co mají komunikační dovednosti a v předchozím zaměstnání dělali třeba nějaké „obchodní“ zástupce, prodejce a umí jednat s lidmi.

Pro mě by taková práce nebyla, já mám problém v obchodě komunikovat s prodavačkou.

Samozřejmě by takový nezaměstnaný dostal s sebou nějaký papír od Úřadu práce, že je oprávněn „vyjednávat“.

Úřady práce v rámci aktivní politiky zaměstnanosti taky komunikují se zaměstnavateli, ale prý na to nemají dost lidí jsem někde četl.

Jaké by toto moje řešení mělo nevýhody ?

Zajímavá 0 před 4448 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
baghira

Zaměstnavatel nepřijímá lidi podle toho, jestli ho někdo ukecá, ale podle toho, jestli je potřebuje. A pokud je potřebuje, tak si je většinou umí vyhledat. Obráceně to platí obdobně.
Kdo by toho „konzultanta“ platil?

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek