Dnes je to 30. den od doby, kdy jsem dal na reklamaci můj notebook. Říkali, že se ozvou na mé telefonní číslo, až přijde, neozvali se ještě. Na co mám tedy od zítřka nárok?
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 4088 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě, viz § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb.
PO UPLYNUTÍ TÉTO LHŮTY má spotřebitel stejná práva, jako by se JEDNALO O VADU, KTEROU NELZE ODSTRANIT, viz § 622 odst. 2 zákona č. 40/1964 Sb.
Nevyřízení reklamace ve lhůtě 30 dnů je správním deliktem,
s podnětem pro zahájení řízení se můžete obrátit na Českou obchodní
inspekci.
http://www.zakonyprolidi.cz/blog/nebyla-vase-reklamace-vyrizena-do-30-dnu.htm
http://www.google.cz/search?client=opera&q=nevy%C5%99%C3%ADzen%C3%AD+reklamace+po+30+dnech&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8&channel=suggest
0 Nominace Nahlásit |
Já bych jen doplnil odpověď brillanta, celou věc řeší např. na
dtestu: http://www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/jaka-je-lhuta-pro-vyrizeni-reklamace-a-jak-se-pocita/9
Doporučuji napsat odstoupení od kupní smlouvy, zaslat jim to doporučeně a
požadovat buď vrácení peněz nebo nový výrobek. Pokud nic neuděláte, oni
sami vám asi peníze nedají. Musíte mít samozřejmě doklad o reklamaci.
Pokud ani to nezabere, je postup jasný, kontaktujte ČOI.
0 Nominace Nahlásit |
Pokud si jej dal osobně do prodejny, tak zítra do prodejny zajdi. Pokud tam
nebude, ihned na místě odstup od kupní smlouvy. Je ale docela možné, že
tam bude, jen ti nezavolali, není jejich povinnost ti volat.
pokud si jej odesílal poštou, a neposlali ti ho zpátky, tak už ho po té
lhůtě nemusíš přebrat, ale musíš jim hned odeslat odstoupení. Na
prodloužení lhůty nemusíš přistoupit.
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek