Stačí pokladna + 4 účty v bance, kontrola úhrad, inkasa …
žádný sklad… jen CASH FLOW …
Ani by to nemusel být PROGRAM – jen chytře vymyšlená soustava tabulek …
Díky moc za každou radu …
Zajímavá 0 před 318 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
V Excelu si můžete vytvořit vlastní systém účetnictví následovým způsobem:
1. Přehled položek: Nejprve si připravte tabulku s veškerými položkami, tedy příjmy a výdaje, které budete zaznamenávat. Například může to vypadat takto:
Datum | Popis | Příjem | Výdaj |
2. Pokladna a účty v bance: K přehledu položek si vytvořte sdružené tabulky, jednu pro pokladnu a čtyři pro účty v bance. Do těchto tabulek pak zaznamenávejte jednotlivé transakce.
Datum | Popis | Příjem | Výdaj | Stav |
3. Kontrola úhrad: Pro kontrolu úhrad a inkasa si vytvořte další tabulku, kam budete zapisovat datum úhrady, částku, popis a zda byla úhrada potvrzena či nikoli.
Datum | Popis | Částka | Potvrzeno |
4. Cash Flow Statement: Na základě předchozích tabulek si můžete vytvořit tabulku pro sledování cash flow. Cash flow statement by mohl vypadat nějak takto:
Datum | Počáteční hotovost | Celkové příjmy | Celkové výdaje | Konečná hotovost |
5. Vizualizace a analýza: K chytře vymyšlené soustavě tabulek si můžete přidat různé grafy a funkce pro analýzu údajů. To vám pomůže lépe sledovat a porozumět finančnímu vývoji vaší firmy.
Tohle je jen základní návrh a samozřejmě si ho můžete upravit dle potřeby. Pokud hledáte něco pokročilejšího, existují různé šablony účetnictví pro Excel online (například na webu Office.com).
0
před 318 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Je otázka, zda něco vytvářet. Popis, jak by měly tabulky daňové evidence vypadat je v odkazu – je to od firmy, která dělá i účetní SW, tak tak má rovnou nabídku na stažení jejich demoverze …
Upravil/a: Pepa25
0
před 318 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Pepa25:
Bohužel, žádný odkaz se NEZOBRAZIL …
Prosím info na
martin.linhart@gmail.com
D9ky moc!