příčin může být mnoho, bud kontakt, nebo spálený či jinak zníčený
motorek stěrače možná ukostření napájení motorku, možná ještě
seknutá převodovka motorku stěrače
nejlepší by bylo, vzít multimetr, zapnout stěrače a na kontaktech skusit
změřit napětí, pokud tam bude je třeba hledat závadu v motorku, pokud ne,
je třeba hledat na druhém konci drátů :D
0
před 2843 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Mám ten stejný problém u tohoto auta. Kvůli zimy nemam možnost se na to podívat, ale mam podezření, ze je to jen vypadle z kloubu. Motorek je dobrý, protože jeden stěrač stírá. Naštěstí na straně řidiče.
0
před 2842 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Zadní :
Příčína je, že se dostává mezi hřídel, na který se šroubuje stěrač
a hliníkový skelet voda.Vždycky to zaroste a pak se to nemůže ani točit.
Je třeba motorek rozebrat a vyčistit. Práce na hodinu.
Rozhodně to není práce pro toho, kdo vlastní jen kladivo. Krycí plech je
nýtovaný, ten je třeba odvrtat a po odstranění příčiny závady místo
nýtů vyvrtat díry, vyříznout závity (tuším že M3 nebo M4) a dát to na
šroubky.Dělám to tak běžně a stěrače si i po „své smrti“ fungují
vesele dál.
Přední: Motorek je jen jeden, ale je tam na první pohled složitý
mechanismum. Ty kulisy je třeba zkontrolovat. Většinou se to nevyplatí
opravovat, resp. bývá to náročné s velmi nejistým výsledkem. Ty kulisy
se hýbají na čepech a ty bývají taky zarostlý.A na hřídeli ke které je
přišroubovaný stěrač to bývá taky zarostlý.
Ale pokud se ze předních hýbe jenom jeden sterač a druhý ne, tak nejaká ta
kulisa praskla.
Upravil/a: tforro
0
před 2842 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek