Avatar uživatele
alfinemec

Nefunguje mi jeden stěrač na autě Opel Astra g. Jaká by mohla být příčina?

Zajímavá 0 před 2843 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
Pruzkumnik

příčin může být mnoho, bud kontakt, nebo spálený či jinak zníčený motorek stěrače možná ukostření napájení motorku, možná ještě seknutá převodovka motorku stěrače
nejlepší by bylo, vzít multimetr, zapnout stěrače a na kontaktech skusit změřit napětí, pokud tam bude je třeba hledat závadu v motorku, pokud ne, je třeba hledat na druhém konci drátů :D

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
df

Mám ten stejný problém u tohoto auta. Kvůli zimy nemam možnost se na to podívat, ale mam podezření, ze je to jen vypadle z kloubu. Motorek je dobrý, protože jeden stěrač stírá. Naštěstí na straně řidiče.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
tforro

Zadní :
Příčína je, že se dostává mezi hřídel, na který se šroubuje stěrač a hliníkový skelet voda.Vždycky to zaroste a pak se to nemůže ani točit. Je třeba motorek rozebrat a vyčistit. Práce na hodinu.
Rozhodně to není práce pro toho, kdo vlastní jen kladivo. Krycí plech je nýtovaný, ten je třeba odvrtat a po odstranění příčiny závady místo nýtů vyvrtat díry, vyříznout závity (tuším že M3 nebo M4) a dát to na šroubky.Dělám to tak běžně a stěrače si i po „své smrti“ fungují vesele dál.
Přední: Motorek je jen jeden, ale je tam na první pohled složitý mechanismum. Ty kulisy je třeba zkontrolovat. Většinou se to nevyplatí opravovat, resp. bývá to náročné s velmi nejistým výsledkem. Ty kulisy se hýbají na čepech a ty bývají taky zarostlý.A na hřídeli ke které je přišroubovaný stěrač to bývá taky zarostlý.
Ale pokud se ze předních hýbe jenom jeden sterač a druhý ne, tak nejaká ta kulisa praskla.

Upravil/a: tforro

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek