Koncem roku jsem reklamovala plesové šaty zakoupené na aukru. Prodejce mi
ihned napsal, že do měsíce přijdou šaty o dvě čísla menší, které
jsem následně požadovala. Šaty nepřišly a na můj ples jsem si musela
půjčovat jiné. Neochotně mi napsali, ať jim šaty zašlu na prodejnu a oni
mi vrátí peníze. Šaty jsem posílala začátkem února a peníze mi stále
nepřišly a na emaily neodpovídají. Napsala jsem jim do 14 dnů od přijetí
zásilky a je to již čtvrt roku, co se reklamuje stále „řeší“.
Mám v téhle situaci nějaké práva?
Děkuji za odpověď
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? briketka10, zzzlatokopka před 3571 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Pokud máš doklady o zaplacení a následném vrácení, kontaktuj aukro-formulář-problém s prodejcem a ty ti pomůžou.
0 Nominace Nahlásit |
Máš práva. Doporučuji ti poslat jim doporučený dopis a v něm je vyzvat k plnění, jinak podáš žalobu a budeš požadovat i náklady soudního řízení. Také podej okamžitě písemnou stížnost ČOI, dostanou pokutu.
Reklamaci musí vyřešit do 30 dní a pak do dalších 30 dní vrátiit peníze, pokud je to více jak 60 dní, jsou v prodlení.
Pokud na dopis nezareagují, nebo nebudou plnit, můžeš podat žalobu.
Obrať se i na Aukro, oni si takové podvodníky hlídají, mám dojem, že aukro za to i nějak ručí.
2Kdo udělil odpovědi palec? pusinka50, JájsemRaibek
před 3571 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Podobně už jsem se bohužel spálil několikrát na různých internetových obchodech, když jsem volil nejlevnější možnou variantu před ověřeným nebo dokonce oficiálním eshopem dané značky. Dnes už bych to znovu neudělal a objednávám vždy jen z doporučených míst, například nedávno jsem kupoval pracovní oblečení do firmy od https://www.uvex-safety.cz/cs/ a byl jsem nadmíru spokojen s rychlým dodáním a vstřícnou podporou 😉