V prvních šesti měsících roku 2024 evropské dodavatelské společnosti v automobilovém průmyslu oznámily propouštění 32 tisíc zaměstnanců, což překonává čísla z nejkritičtějšího období pandemie, kdy ve druhé polovině roku 2020 dostalo výpověď 29 tisíc zaměstnanců.
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? OmylCZ před 42 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Komu by pak diktovalo? 😉
Kdyby EU (především Němci)nešílela s elektromobily, emisní poplatky
(povolenky
a pokuty), zelené šílenství (najednou, rychle, bezohledně, bez
přípravy)
a nevymýšleli další „omezení“, neuvalovala se embarga, cla,
byl by ve světě odbyt na vše.
Kdyby kapitál i Německo, nebylo nenasytné (zisky, moc), byl by odbyt .
Kdyby neměli lidé hlubokou do kapsy, kupovali by, peníze by se točily.
Snížila by se nadvýroba.
Kdyby EU (a USA) nevedla ekonomickou/studenou válku
s Čínou, Asií, s východem, asi by bylo vše jinak.
Spoléhat na to, že Čína, Indie, Rusko aj., budou stále jen 100 let za
opicemi
a nebudou se technologicky rozvíjet…
Je možné, že bez EU by se ulevilo všem.
Spolupracovat a kupovat zboží, které potřebuji, žádá trh, lze z celého
světa.
Jak se do všeho míchá politika, mocenské zájmy a diktát, stojí to za
2 věci…
Ale to jsou jen samá kdyby. Spekulace… 😉
A kdyby nebyly v rybníce ryby, tak by byly v p… – staré české
rčení 😛
0 Nominace Nahlásit |
V době krize ( nejen tehdy) se osvědčují menší a flexibilní celky,
které pružně zareagují a přizpůsobí se nové situaci, bez zbytečné
byrokracie. Kdyby Německo odešlo z EU, všem by se ulevilo. I kdyby tam samy
zůstaly. Jenomže když vládnou hloupí se zelenými houbami na mozku, vede to
k nenávratným škodám. Budeme platit i za to, že dýcháme, dnes je
všechno politika, i CO2, vytipovaný viník. Příklad hlouposti a arogance
jsou Piráti, kterým je jedno, že miliony lidí a jejich rodiny přijdou
o obživu. Viz kecy např. europoslankyně Markéty Gregorové.
Merkelová v Německu zničila jadernou energetiku, protože se bála tsunami,
takže jsou závislí na občasných zdrojích energie. Bez fosilních zdrojů
to zkrátka nepůjde, jenomže oni žijí v ideálním světě bez ohledu na
tvrdé dopady reality. A kdo to zaplatí? Přece nejbezvýznamnější daňový
poplatník. Teď nás Německo stahuje sebou ke dnu ((Eva Zamrazilová,
z ČNB).
0 Nominace Nahlásit |
Samotné propouštění v automobilovém průmyslu nelze použít jako důkaz nutnosti odchodu Německa z EU. Automobilový průmysl prochází obecně obtížným obdobím kvůli přechodu na elektrická vozidla, k čemuž dochází po celém světě, nejen v Evropě. EU navíc nabízí německým společnostem větší přístup ke světovým trhům díky svým obchodním dohodám.
Pokud jde o otázku vystoupení Německa z EU, je třeba brát v úvahu mnoho dalších faktorů než pouze situaci v automobilovém průmyslu. Evropská unie poskytuje Německu také politickou stabilitu a silnou pozici v globální geopolitice. Ustoupení by mohlo vést k významným ekonomickým i politickým problémům.
Nicméně, je to komplexní otázka, která by vyžadovala hloubkovou analýzu a zvážení všech pro a proti. Tento názor také nezohledňuje postoj německé veřejnosti a politiků k EU, který je většinou velmi pozitivní.
0
před 42 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Nechápu, co by to mělo vyřešit. Naopak v době krize může být výhodnější být členem větší organizace. Mimochodem v dubnu 2020 narostla nezaměstnanost v Německu o 355 tis. osob (zdroj: https://tradingeconomics.com/germany/unemployment-change )
0
před 42 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek