Avatar uživatele
anonym

Náplň práce asistentky ředitele

Ucházím se o pozici asistentky ředitele,chtěla bych se připravit na pohovor,tak mě zajímá na jaké otázky bych se měla připravit.Jedná se o pojišťovnictví a s tímto oborem nemám zkušenosti.Mám ekonomické vzdělání. Děkuji

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 5397 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
Wareg

Ahoj,

asistentka ředitele dělá podle mě většinou veškerou administrativní práci – zápisy z jednání, plánování schůzek, vyřizování korespondence, vyřizování hovorů,… ale také vaření kávy, běhání pro oběd atd.

Jedná-li se o pojišťovnictví, tam bych byl opatrnější s nějakým očekáváním, aby tě nenatlačili do ŽL a nedělala bys pojišťovačku.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek
Zajímavé otázky v kategorii Finance a podnikání