Nedávno jsem si objednala zboží,asi za týden mi bylo napsáno, že zboží je vyřízeno. Podotýkám, že vyřízeno bylo pod kompletní objednávkou. Asi za 2dny mi bylo napsáno, že zboží je předáno PPL službě, ale cena byla asi o 200kč menší. Po komunikaci s paní majitelkou jsem se dozvěděla, že zboží nebude kompletní. Před tím mě ale o tom nikdo neinformoval. Já ale nekompletní zboží nechci, musím to prevzít, je mi vyhrožováno vymahači.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 5528 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Aby bylo vše v naprostém pořádku, doporučuji tento postup:
Výe zmiňovaný postup je naprosto legální, ale ve vašem konkrétním případě bych možná zvážil racionální postup a převzetí zboží, resp. jeho zaplacení bych se nějakým legitimním způsobem vyhnul, a to zejména proto, abyste neměla následné problémy s vymáháním vrácení peněz, na které máte jednoznačné právo…
Zdroj: http://business.center.cz/business/pravo/zakony/obcanzak/cast1.aspx
0 Nominace Nahlásit |
Podle meho nazoru, pokud nic neprevezmete, nemusite nic platit a nikdo vam nema co vyhrozovat. Dopravce vam zbozi nemuze vnutit a pozadovat po vas penize, ostatne prevzeti zbozi potvrzujete podpisem.
Druhou moznosti je pred dopravcem rozbalit a prekontorolovat obsah, jestlize je dodavka nekompletni, nemusite zbozi prevzit, vyplnite protokol, proc jste ho neprevzala (je dobre prilozit kopii objednavky, ktera dokazuje nekompletnost) a dopravce si to uz vyridi s prodejcem.
0 Nominace Nahlásit |
No můžete odstoupit od smlouvy napište duvody ale píseně abyste měla doklad a nemohlise vymlouvat .A nebo zboží převzít a hned ho reklamovat ale musitemít smlouvu nebo náký doklad v jakym mělo bit zboži jestli kompletni nebo ne maj na reklamaci 30 dmi jinak napište na čojku a ty ai stím poradí doufám že sem vám pomohla
0
před 5516 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Příspěvek smazán administrátorem.