Pokud se jedná o klasický karburátor, tak ten míval plovákovou komoru a
v ní plovák, který udržoval stejnou hladinu benzínu v plovákové
komoře. Hladina stoupla a plovák jehlou uzavřel nátok benzinu do plovákové
komory a naopak. Stlačením plováku ručně se před startem přeplňovala
komora.
Pokud je konstrukce stejná, pak může jít o děravý plovák, nebo
netěsnící uzavírací systém ovládaný plovákem.
0 Nominace Nahlásit |
V nádrži je ještě benzin. Až vyteče bude to pohoda.
Pokud to ale vadí hned teď, hledal bych chybu někde u plováku a
uzavíracího ventilku či u mechanismu který udržuje výšku hladiny
v plovákové komoře. Pokud začal téci až po nějakém čištění (ne sám
od sebe) karburátoru, můůže být špatně nasazen uzavírací ventil, nebo
zcela schází, protože je někde schován, nebo otočeny různé součásti
karburátoru.
0
před 4971 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek