Dobrý den,
ani ne půl roku staré boty se začaly uvnitř odírat. Jedná se o letní
vycházkovou obuv za 1200,– Kč. Obrátila jsem se na přítomný personál a
sdělila na co chci obuv používat. doporučily mi ji. Nyní jsou jejich
argumenty, že bota je příliš propocena a vybraná špatná velikost. Jsou
takové argumenty v pořádku? Bota nebyla nošena pravidelně a není ani půl
roku stará. Co se dá podniknout?
Děkuji Eliška
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 4732 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Pokud se domníváte, že je vaše reklamace oprávněná obraťte se svou
stížností na Českou obchodní inspekci.
Kontakty:
http://www.coi.cz/cs/inspektorat.html
0 Nominace Nahlásit |
Podle mého názoru je potřebné podat řádnou reklamaci na poškození
výrobku běžným používáním v zákonné lhůtě 24 měsíců.To by měl
jakýkoliv výrobek vydržet.Nějaké povídání prodavače není
rozhodující,protože on má zpravidla v popisu práce prodat a ne poradit.Je
to smutné,ale je to tak.Pokud bude taková reklamace zamítnuta a Vy budete
chtít pokračovat v domáhání se kvalitního výrobku ,je podle zákona
rozhodující posudek soudního znalce.Ti jsou zapsaní na příslušném
krajském soudu /www/.Pokud ON rozhodne ve Váš prospěch,máte nárok na
odškodnění plus úhradu nákladů – znalečné,
poštovné,cestovné.Pokud Vám to tzv.zabije, máte smůlu.Doporučovaná
ČOI v tom nic neudělá,resp. Vás odkáže na shodný postup.
Zákon je zákon /to byl kdysi film/.
0
před 4731 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek