Že vždycky udělaj nějakou takovouhle věc, jakoby „chybu“ (za kterou se následně omluvěj) a novináři jim na to skočej, je to ve všech zprávách a reklama v nejlepším čase – v hlavním televizním zpravodajství zadara… Mně to připadá jako geniální práce marketingu, stejně jako to s tím černochem…
Zajímavá 0 před 2637 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Za černocha se neomluvili a ani nebyl důvod, jen rasistickejm chudákům
může vadit něco takového.
Pokud jde o ty kříže, tak to mi přijde jako fakt úlet. Neřeknu kdyby tam
byly vyloženě nějaké náboženské motivy, ale „kříž na budově“?
Tahle hyperkorekce už mi hezky dlouho smrdí, to se za chvíli můžeme
dopracovat toho, že se ženám budou odmazávat poprsí a mužům vousy, jen
aby to bylo i řádně bezpohlavní.
0 Nominace Nahlásit |
Ano, dělají to schválně, aby na sebe upozornili, obyčejná reklama už na málokoho působí.
0 Nominace Nahlásit |
Omyl to nebyl rozhodně. Myslím ale, že ani reklama, spíš si nechtěli poštvat určitou komunitu nebo ještě – chtěli, aby si ty výrobky kupovali i ti, kterým vadí kříže. Bohužel, současná realita.
0 Nominace Nahlásit |
Vždyť žijeme v tolik opěvovaném kapitalismu. Z tohoto hlediska to dělají dobře. Jděte se podívat na ten nákupní frmol. Nějaký snílek navrhl bojkovat – naprosto nereálné, zejména v Česku. Upozorňuji, že k řetězci Lidl patří i řetězec Kaufland.
1Kdo udělil odpovědi palec? Mc Merkurion
před 2636 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
… šak sou tam za to u nich ti lidi fest placený >>> jináč by to nedělali, nebo on někdo věří těm výmluvám, když mešitu nesmazali: http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Zadne-nabozenske-symboly-vysvetloval-Lidl-mazani-krizu-A-ted-se-podivejte-na-tento-obrazek-s-mesitou-502513
0
před 2637 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek