Zakoupil jsem si drahá sluchátka a když jsem je vyzkoušel tak jsem zjistil že hrají dost blbě(nemají bassy). Když jsem je chtěl vrátit zpět v obchodě mi řekli že z hygienických duvodu to nelze ALE já jsem je před tím než jsem je uzavřel zpět do původního obalu důkladně očistil aby tam nezůstal ani kapka potu a ušního mazu a ostatních věcí takže kdyby si to koupil nový zákazník tak ani kromě rozbaleného obalu nezjistí že to používal cizí člověk předtím. Toto mi přijde jako celkem díra v zákoně jelikož zaměstanci obchodu prostě řeknou toto. Ten zákon by měl přesně uvést jaké zboží můžou a nemužu vrátit. Popřípadě jak dále postupovat?
Zajímavá 0 před 1576 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Právo na vrácení máš jen v případě, že zboží zakoupíš mimo
obchod – např. v internetovém obchodě.
Pokud sis sluchátka koupil v obchodě, nemáš zákonný nárok na vrácení
zboží a můžeš využít pouze reklamaci.
1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?ivzez Nahlásit |
Souhlasím s Raibekem, v případě nákupu v obchodě
je to dobrá vůle prodejce > záleží na něm, jestli zboží vymění.
Jakou důvěru byste měl v obchodě k rozbaleným sluchátkům?
Koupil byste si je?
0 Nominace Nahlásit |
Kdo určí jak přesně důkladně očistit a dezinfikovat tato sluchátka a
kdo by měl kontrolovat, zda tato očista byla provedena řádně?
Ty bys věřil, že někdo to udělá tak důkladně. někdo mkožná ano a
jiný třeba ne.
Z toho důvodu takové zboží měnit nelze.
A proto je rozbalené zboží v internetovém obchodě se slevou.
0
před 1576 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvekannas | 5913 | |
Drap | 4620 | |
led | 3002 | |
Kepler | 2836 | |
marci1 | 2240 | |
zjentek | 1650 | |
ivzez | 1445 | |
quentos | 1420 | |
aliendrone | 1413 | |
elkon | 1312 |
Divadlo |
Etiketa |
Kulturní akce |
Literatura |
Náboženství |
Ostatní kultura a společnost |
Historie |