Ak sa už v detstve naučia, že všetko sa dá kúpiť, nebudú vedieť
žiť bez peňazí.
Nebudú poznať to, čo sa nedá kúpiť, nebudú vedieť spraviť nič pre
radosť – len tak zadarmo.
Porozmýšľajte.
PS.
Túto otázku ste mohli dať bezplatne a odpovede dostávate zadarmo. Čo vy na
to? Porozmýšľajte.
Doplňuji:
Bolaku, tá vaša prednáška o korupcii je inšpiratívna, používa sa to aj
v praxi, žiaľ výsledok je nadprodukcia ľudí, ktorí zadarmo nepozrú ani
do vlastnej peňaženky, všetko včetne ľudskosti prepočítavajú na
peniaze.
Upravil/a: Led_
1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?Andělé Nahlásit |
Proč by ne :) (pozor, bolak má opět opačný názor než všichni ostatní)
Ber to jako investici do vzdělání. Pokud za peníze které do synátora vložíš tímhle zde poněkud zavrhovaným způsobem a poskytneš mu tak motivaci dosáhnout vyššího vzdělání, díky čemuž potom sežene lepší práci, ve který bude vydělávat mnohem víc peněz, splní si sny který teď má a bude si žít tak jak vždycky chtěl bez toho aby se musel zabývat otázkama jako „můžeme si to dovolit“ a podobně, tak proč sakra ne?
Teď je to pár korun co obětuješ, který ale za nějakejch 20 let můžou mít mnhonásobně vyšší hodnotu, pokud místo střední školy bude mít v kapse dva tituly. Navíc mu tím podstatně zjednodušíš život, pokud ho vybičuješ například k tomu, aby měl už na základní škole jedničky místo trojek, můžou ho vzít na střední bez příjmaček a nebude se muset stresovat otázkama „co kdyby“… Taky si uvědom že žijeme ve světe kdy si za prachy někdy koupíš i lepší zdraví.
Já osobně bych se nebál motivovat ho takhle i v domácích pracech, zkombinovat to všechno (včetně známek) pěkně dohromady. Vynášení koše, uklízení v pokoji, učení, nákupy, stlaní postele..za všechno udělovat denně body, nakonci týdne to sečíst a vydělit průměrem ze známek. Pokud nasbírá za týden za domácí práce 200 bodů a v žákovský bude mít deset jedniček a deset dvojek, pak je to průměr 1,5 a dostane 200/1,5=133 korun. Pokud bude mít samý trojky tak to bude jen 67 korun, a můžeš si to upravovat jak budeš chtít, přidat koeficient a dát tak známkám ve škole větší váhu. On se bude snažit, bude ho to motivovat k lepším výsledkům a navíc bude mít pocit že na vás vydělává, a při tom na tom vyděláte vy, protože stejně byste mu museli dávat peníze na kapesný a místo toho to provedete takovýmhle fikaným způsobem. A v konečný fázi na tom vlastně vydělá taky on sám…
Záleží na tom jak se s tím popasujete. :) Můj názor…
1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?mosoj Nahlásit |
Ve společnosti kde peníze jsou až na prvním místě, říkat, že učit děti znát hodnotu peněz je špatné, je falešné !!!! Ono to má i druhou stránku ve výchově. Děti pak čekají že dostat peníze bez zásluhy je samozřejmost.
0 Nominace Nahlásit |
Podle výzkumů je to spíše nevhodné, stejně jako další stimulace podobného rázu.
0 Nominace Nahlásit |
Přijde mi to jako špatné. Nějaká motivace samozřejmě musí být, těžko se dítě spokojí s tvrzením, že to dělá pro sebe a budoucnost. Ale penězi bych před ním nemával. Občas je asi dobré za kvalitní výsledek dát nějaký malý dárek, jako čokoládu, nebo malou hračku. Nebo ho odměnit něčím až za pěkné vysvědčení.
0 Nominace Nahlásit |
led: jakou korupci vidíš v tom co jsem napsal? :) jsou léky který si normální člověk nemůže dovolit… a jak si koupím bionický oko, když ho budu potřebovat abych mohl házet očkem a nebudu na něj mít..
a pokud jsi tím myslela ty domácí práce, tak je to jen směnnej obchod, práce za peníze, tak jako v normálním životě..nebo můžou jít rodiče stejnou cestou jako ostatní a dávat mu kapesný bez toho aniž by po něm něco chtěly, ale to je podle mýho ještě horší, tím mu vlastně vštěpujou že bez práce koláče JSOU..
Víš, bolaku, ta tvoje teorie má jeden dost zásadní háček – v dnešní době lepší vzdělání ti nezaručí lepší práci, natož vyšší plat. Kolikrát středoškoláci berou víc jak vysokoškolák s dvěma tituly.
:)
Drap | 8233 | |
led | 4071 | |
Kepler | 3462 | |
annas | 3402 | |
hanulka11 | 2783 | |
marci1 | 2779 | |
zjentek | 2728 | |
briketka10 | 2514 | |
quentos | 2018 | |
aliendrone | 1938 |
Aktuality |
Zábava a ostatní |