Dobrý den, prosím o radu. Auto zakoupeno v jednom z největších autobazaru v ČR, se po jednom měsíci porouchalo ve státu EU – konkrétně v Bulharsku. Za jízdy zhaslo a nešlo nastartovat. Zavolal jsem odtahovou službu a odvezl ho do specializovaného servisu pro tuto značku aut. Po prohlídce mně bilo řečeno, že je buď prasklý řetěz, nebo přeskakovaní ozubeného kola na klikovém hřídeli, což znamená, že já s autem se nemůžu vrátit do ČR. Tak jsem ho nechal opravit ve stejném autoservisu v Bulharsku, odkud po opravě mně dali stanovisko, ve kterém píše (že veškeré škody a doprovodné škody byly způsobeny předchozí nekvalitní opravou), což je vidno z fotek které byli pořízeny při opravě (před a po rozebrání motoru), fakturu a vyměněné díly z předchozí nekvalitní opravy. Moje otázka je: můžu zavést reklamaci v autobazaru a zažádat o proplacení faktury, kterou jsem dostal ze servisu v Bulharsku? Předem děkuji za pozornost.
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? jáára před 2083 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Obecně ano. Jde o uplatnění práva z vadného plnění dle §2165 a
násl. NOZ.
Z různých reportáží ale vyplývá, že autobazary mají velmi
propracovaný systém, jak se této odpovědnosti zbavit, takže s velkou
pravděpodobností se nevyhnete soudnímu jednání.
2Kdo udělil odpovědi palec? cukrar, Mc Merkurion
před 2083 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Ano, reklamujte, uvidíte jak obstojíte s důkazním materiálem. Chce to právníka, který bude chytřejší jak jejich právník.
2Kdo udělil odpovědi palec? Hlada, Mc Merkurion
před 2083 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
… to je tak pro černé ovce, novu adost a podobný pořady >>> přikláním se totiž k názoru Hlady a cukrare, že proti jejich právníkům jsi bez šance …
0
před 2082 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek