Vloňském roce jsem si zakoupila pemanentku do solária. Teď jsem opět po dlouhé době solárium navštívila a zjistila jsem, že mi to v zimním období nedělá dobře. Permanentka platí do konce března. Můžu nyní požádat o vrácení zbylých peněz?
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 3239 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Požádat jistě můžeš – ale provozovatel (majitel) nemá žádnou
povinnost tvé žádosti vyhovět…
😉
2Kdo udělil odpovědi palec? hanny 2, Mc Merkurion
před 3239 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
takové věci má každá provozovna v provozním řádu, který si stačí přečíst. v naší provozovně (ne solárium), musí být podle provozního řádu, permanentka na počet vstupů, vyčerpána do konce následujícího měsíce, jinak propadá. po domluvě může být jinak například z důvodu nemoci, ale je lepší to striktně dodržovat, lidé si pak vymýšlí.
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvekDrap | 1485 | |
annas | 1221 | |
quentos | 983 | |
led | 674 | |
marci1 | 647 | |
Kepler | 614 | |
mosoj | 608 | |
hanulka11 | 556 | |
gecco | 433 | |
iceT | 426 |
Hobby |
Hry |
Online hry |
Hádanky a hlavolamy |
Ostatní volný čas a hobby |