Chci se vás zeptat, zda se tady někdo vyznáte v podmínkách Alzy. Už 2× jsem dával mobilní telefon Prestigio Multihone 8500DUO na reklamaci a vždy přišel ze servisu a vykazoval stejné vady, kvůli kterym jsem ho dával na reklamaci. Akorát jsem si toho všímnul až doma, protože telefon, i když jsem ho dával plně nabity, vždy přišel vybitý. A teď se chci, zeptat zda ho musím poslat na třetí reklamaci, anebo už můžu žádat, ať mě vrátí peníze za telefon. Děkuji za odpovědi a rady.
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? annas před 3043 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Bude důležité, co servis napsal do reklamačního protokolu a Alza to přepsala do svého reklamačního protokolu. Pokud je tam oprava, tak se můžeš zkusit domluvit se servisákem Alzy, aby tam napsal požadavek na vrácení kupní ceny. Alza obvykle vyhoví. Pokud nevyhoví, budeš mít v ruce třetí záruční list, dej to na čtvrtou oprávněnou reklamaci a už žádej jen vrácení kupní ceny.
Pokud máš mobil dobu kratší jak 6 měsíců, můžeš žádat o vrácení kupní ceny již při první reklamaci.
0
před 3040 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek