Pivnice nevím, jestli si to může dovolit, mohl
se ohradit, což já se mohla nakonec taky..
Zákazník náš pán se říká a to by mělo platit!
Dnes jsem si chtěla koupit stehno grilovaného
kuřete " teplého " a prodavačka mi taky odmítla
stehno prodat, jen když si koupím to kuře celý,
ale to mi nejdřív podávala jiná prodavačka
umoulaný, hnusný jiný stehno studený, který
vypadalo, jako když ho už někdo jedl přede
mnou a vrátil ho zpátky na ten prodejní pult…
Nebylo před koncem pracovní doby, ale 14 hodin,
ani jsem neřekla na shledanou, do tohoto obchodu
již nikdy nevkročím.
Upravil/a: quentos
0 Nominace Nahlásit |
Bezdůvodně nemůže, ale důvod si vždy může najít.
3Kdo udělil odpovědi palec? briketka10, ptáč, gecco
před 3300 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Pokud se Vám to stane a vážně neměla důvod, můžete to podniku „vrátit“ tím, že už je nenavštívíte.
Ale jestli k tomu měla jakýkoliv důvod, který jí zavdal zákazník, měl by se tento nad sebou zamyslet.
Často se také může stát, že ač se zákazníkovi neobsloužení zdá jako bezdůvodné, není tomu tak. Například z důvodu vyšší návštěvnosti podniku, který není na takové situace dostatečně personálně zajištěn.
Situaci je tedy nutno vždy posuzovat individuálně.
0 Nominace Nahlásit |
může, podnapilého nebo takového co chlastá na sekeru a má nezaplacený dluh…
0 Nominace Nahlásit |
Může bezdůvodně neobsloužit. Většinou k tomu má i důvod.
Proč by to jinak (ne)dělala?
0 Nominace Nahlásit |
eh, neviem ,ako sú nastavené zákony......či platí môj podnik, môj hrad
na západe sú z toho dosť kauzy.....diskriminácia, rasizmus a spol.
ono, morálku bokom, ak majiteľovi záleží na prežití, mal by sa k zákazníkom, aj trochu ,,iným", správať úctivo…zákazník nemá vždy pravdu, ale vždy platí
je v ekonomickom záujme majiteľa priťahovať čo najviac zákazníkov, hlavne pri podnikaní typu krčma
0 Nominace Nahlásit |
Barmanka v pivnici U Kostečků v Plzni odmítla prodat pivo Pavlu Kohoutovi s vysvětlením, že všichni s ním nesouhlasíme. I když taky nesouhlasím, to pivo by měl dostat, když je známý a platící host. Jinak by obsluha, pokud není majitelkou, měla letět a kazit pověst kšeftu jinde.