Avatar uživatele
Čecho_slovák

Může se jednat o podvodný hovor a SMS?

Dnes odpoledne mi volala nějaká žena, která se představila jako pracovnice Generali Česká pojišťovna s tím, že mám na účtu přeplatek pojištění. Na závěr delšího hovoru mne požádala, abych ji přeposlal kód, který mi přijde SMS-kou. První co bylo, že jsem zablokoval číslo, ze kterého bylo voláno. (+420×xx xxx xxx). V aplikaci „kdo mi volal“ číslo nebylo uvedeno.
Jednalo se o podvodný hovor?
Děkuji za odpovědi.

Zajímavá 0 před 931 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
_Bůh_

Možná

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
elkon

Není nic jednoduššího, než zavolat do pojišťovny.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Justin1

Mně to připadá podezřelé. Nevíš jistě, co bys tím SMS kódem ve skutečnosti potvrzoval. Pokud bys měl přeplatek, měl bys podle mého názoru dostat mail s informací o tom, na které smlouvě máš přeplatek a jak vysoký, a s formulářem k vyplnění, vytištění a podepsání, kde vyznačíš, jak má pojišťovna s přeplatkem naložit, a měl bys dostat nějaký termín, do kterého je třeba formulář poslat nebo jinak předat pojišťovně. Určitě bys neměl být nucen to řešit okamžitě.

Číslo, které ti volalo, zadej do vyhledávače, nemusí být na černé listině právě v té aplikaci, kterou používáš, ale mohou k němu být recenze někde jinde.

Obrať se na pojišťovnu a tam se zeptej, jestli máš přeplatek a jak by pojišťovna postupovala, pokud bys ho měl.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Pepa25

Chybí základní informace, totiž jak vypadala ta SMS, která obsahovala kód, který jste měl přeposlat a zda jste jí v rámci toho „delšího rozhovoru“ sděloval nějaké informace o sobě. Resp. vůbec co jste s ní řešil. Zablokování čísla bylo zbytečné.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Čecho_slovák

elkon, představ si, že i v pojišťovně mají nějakou pracovní dobu.

Avatar uživatele
elkon

Vyřešíš to zítra.

Avatar uživatele
Alesh

1+

Nový příspěvek