V servisu 24 jsem odeslala peníze na účet,ale nenapsala jsem svůj e-mail,že chci potvrzení,že jsem to poslala.Musí tam vždy být napsaný?Co se stane,když nenapíšu svůj e-mail?
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 4377 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Údaj o emailu není povinný. Platba i bez tohoto zadání proběhne …pokud je k platbě dostatečný zůstatek a čísla účtů jsou správná!
Pokud šlo o platbu do jiné banky, může při takové platbě docházet ke zpoždění několika dnů. Než platbu zpracuje banka odesilatele a banka příjemce, mohou uplynout klidně i dva, tři dny.
Kontrolu o tom, kdy platba proběhla, najdete v transakční historii – vyhledání dle intervalu dní nebo účtu příjemce.
Nechápu, proč radíte, když o tom nic nevíte.
0 Nominace Nahlásit |
Když nenapíšeš svůj meil nestane se nic, prostě nedostaneš na meil
potvrzení o platbě. Když budeš chtít dostávat potvrzení o provedené
platbě, otevři si servis24 a vlevo v modré liště najdi „Šablony
plateb“ a rozklikni a objeví se „Přehled a založení“. Vpravo nahoře
se objeví v modrém rámečku „Nová“, tam si můžeš udělat příjemce
a nastavit si vše, tak jak potřebuješ k platbě, i svůj meil.
Jestliže chceš jen dopsat meil u již existujícího příjemce, tak v
„Přehledu šablon“ máš „Domácí platby“, rozklikni si kterou
potřebuješ a dole dej „Změna“ a meil si tam můžeš dopsat a potvrdit a
už ho tam budeš vždy mít, aniž bys ho musela stále dokola vyplňovat.
Doplňuji:
Děcka, nepište tu blbosti, když o tom nic nevíte!
Upravil/a: pusinka50
0 Nominace Nahlásit |
asi by se nic neodeslalo…ukázalo by se ti upozornění ať napíšeš tvůj email…možná ;)
0
před 4377 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Neodešle se to a nejen to nedostaneš ani potrvzení o doručení bohužel
jinak než vždy to vyplňovat není =) doufam že jmem pomohl =D
Doplňuji:
*než vyplňo…není jiná možnost =(
Upravil/a: McDragon_CZ
0
před 4377 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek