Reklamoval jsem produkt a prodavačka mi říkala, že si mám zavolat na číslo k nim do prodejny, jestli už je to vyreklamované. To se mi nezdá, Nemají náhodou oni dát do 30 dnů vědět, jak dopadla reklamace, a že si mohu pro případný nový produkt přijít? Někde jsem četl, že pokud nedají do 30 dnů vědět, že mám právo na vrácení penez. Jak to tedy je? Díky za odpoved.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 3381 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Prodejce je povinen zákazníka o datumu a způsobu vyřízení reklamace
informovat…
😉
Pokud ti „prodavačka dala číslo aby sis zavolal do prodejny“ – nijak
to prodejce nezbavuje povinnosti tě informovat…
________________________________
Cituji:
"Stanoví-li zákon o ochraně spotřebitele lhůtu 30 dnů k vyřízení
reklamace od jejího uplatnění, pak prodejce svou povinnost splní, jestliže
v zákonné lhůtě (není-li smluvena lhůta delší) též vyrozumí
spotřebitele o způsobu vyřízení reklamace; tím zabrání vzniku
nevyvratitelné právní domněnky neodstranitelnosti vady. "
(Podle rozsudku Nejvyššího soudu ČR spis. zn. 33 Cdo 3228/2009, ze dne
27. 7. 2011)
Upravil/a: gecco
0 Nominace Nahlásit |
Otázka nemá žádné další odpovědi.
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek