Avatar uživatele
asistentka11

Mohu požadovat výměnu mobilu? Koupeno 21. 5. 2019 – NOKIA 230 – špatný kontakt – přestal nabíjet.

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? Alesh před 1397 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
Alesh

Můžeš požadovat reklamaci. Buďto ti to musí opravit nebo vyměnit. Pokud nelze ani jedno z toho, tak ti musí vrátit peníze.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
elkon

Pokud se projeví 3× stejná závada (uznaná), pak lze žádat vrácení peněz.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Jiří Bohumil

Do dvou let od zakoupení možno uplatnit reklamaci u prodejce. Takže už moc času nezbývá! Výměna ihned je možná pouze v případě, že je takto reklamace vyřízená od prodejce, kdy je oprava servisem vyhodnocena jako „neopravitelné“. Právo na okamžitou výměnu, při první poruše, není. Jinak, pokud by došlo k opravě a závada by se třikrát opakovala, pak je právo na výměnu.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
hapiky

Chybí informace, jestli byl mobil koupený nový či použitý.
U bazarových je jak známo podstatně kratší záruka.
Někdy stačí baterii vhodně podložit složeným papírem či vhodnou gumou.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
cukrar

Nikoliv výměnu, ale opravu přístroje můžete požadovat.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Rilika25

Příspěvek smazán administrátorem.

před 1164 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
elkon

Jiří Bohumil, nestačí, že se závada třikrát opakuje, musí ji prokazatelně 3× odsouhlasit servis, to je to podstatné. Většinou se jim do toho nechce a snaží se to obejít, aby se vyhnuli vrácení peněz.

před 1397 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek