Minulý pátek jsem objednala na e-shopu. V pondělí ráno od nich přišel e-mail, že předali mou zásilku dopravci PPL a přiložili sledovací odkaz. Jenže do dnešního dne v něm není žádná informace o poloze či pohybu zásilky, zkrátka žádná data, ani nic o tom, že by ji do té přepravy vůbec přijali. Nemá tu třeba někdo podobnou zkušenost,řešení? Děkuji
Zajímavá 0 před 1693 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Ano, mám zkušenosti. Hned několik. A pěkně mizerných. 1. PPL je druhá nejhorší služba. 2. jediné řešení je TELEFONOVAT. a) dopravci, b) prodejci.
0
před 1693 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Podobnou zkušenost sice nemám, i když jsem nákupů přes e-shopy uskutečnil pár desítek. Může ale jít o podvodný e-shop, nevím, kde jsi to objednal. Někdy se stane, že zásilku někdo prostě ukradne. Nejčastěji u České pošty.
0
před 1693 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Zatím mi došlo vše. Něco dovezou, pro něco si dojdu do Zásilkovny.
0
před 1693 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Ahoj An Volmu, jasně, že o víkendu nikdo pracovat nebude.
Upravil/a: anonym
0
před 1690 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
To bych vyloučila, že podvodny e-shop, normálně oficiální stránky celosvětového prodejce… A pokud ji někdo ukradl, no, to nevím, co bych s tím měla dělat
A na PPL jsem telefonovala(nezvedli) , i jsem jim psala(neodepsali) . Zkusím ještě zkontaktovat odesílatele teda
Mě to teda v PPL berou dycky. A dycky je tam děsně seřvu. A stránky celosvětového prodejce… no to neznamená, že že nemůže být podvodný, vzhledem k tomu, že zásilka nebyla nalezena v systému PPL…