„Žaloby projednávají soudy. Žalující tvrdí, že šířením dezinformací vydělá miliony dolarů.“
„Není výjimkou, že některé zprávy mají desítky či stovky tisíc sdílení. Nevědomky tak pomáhají tvůrcům dezinformací, aby si vydělali pořádný balík peněz.“
Takže ty peníze si vydělávají přesně jak? A k tomu abych získal miliony dolarů tedy stačí začít psát nesmysly na internet? Opravdu je doba taková?
Zajímavá 0 před 941 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Tvl, tak si to dočti do konce… 😂 Dáš sem citaci z článku, ve
kterém je to vysvětleno, hned odstavec pod tím, cos sem zkopíroval.
Zároveň úplně poslední odstavec v článku.
„Podobné kauzy globálního dosahu jsou totiž pro tvůrce dezinformací
hotový zlatý důl. Využívají strachu a paniky lidí, aby je nasměrovali na
své webové stránky. Díky tomu následně profitují ze zobrazované reklamy,
a to klidně i několik milionů dolarů.”
Samotné šíření ti nevydělá nic, ale musí to mít zdroj (stránku), který je populární. Pak může vydělávat díky velké návštěvnosti. Např. affiliate marketing (pokud třeba zároveň i něco prodáváš), Google AdSense, různé nástroje a prostě reklamy na stránce, propagace a provize nebo částečně zpoplatněný obsah, sponzoring a podobně. Prostě monetizace webových stránek (výdělečné stránky). Teď je docela jedno, na co je ta stránka zaměřená, jak moc je řekněme věrohodná a podobně, důležité je, aby byla populární, aby mohla vydělávat (třeba typicky i stránka s online seriály, kde máš desetitisíce a statisíce návštěvníků)… jsou takové i dezinformační weby, ale to je něco jiného (jiný level), než naši typičtí čeští dezinformátoři a šířiteli hoaxů (youtubeři s pěti odběrateli a 100 zhlédnutím na video :D). Takové dez. stránky mohou rovnou působit jako třeba zpravodajské weby, média – akorát šířící nepravdivé info.
Upravil/a: Disraeli
0 Nominace Nahlásit |
Je to jednoduché.
1 – tu máte dve možnosti:
a/ staňte sa známym svojim adresátom a zaregistrujte sa na internete.
b/ zaregistrujte sa na internete a potom svojimi príspevkami sa staňte známym
a slávnym
2 – nie je dôležitý obsah príspevkov, ale ich odozva vo svete a
následné množstvo klikov vašich fanúšikov
3 – ak získavate veľké množstvo prezretí a „palčekov“ začnú mať
o vás záujem aj reklamné spoločnosti a tu nastáva priama úmera: za
kliknutia vášho obdivovateľa vám začnú platiť „tantiémy“ pretože
týmito kliknutiami si vaši obdivovatelia pozrú aj vloženú reklamu a mnohí
pokračujú aj na stránke zaujímavej reklamy.
4 – ste známy a slávny, vďaka prispievateľom klikov aj bohatý, ale…
začínate strácať svoje súkromie, začnú vás prenasledovať paparazzi a
čoskoro nebudete môcť ísť ani na WC pokiaľ nie ste vo vlastnom
protiatómovom kryte bez počítača (mobilu, tabletu a kamier paparazzi). Ani
so súkromím v tom bunkri nie som si istá. Šťastní kozmonauti aspoň
počas letu v kozme ich neprenasledujú fanúšičky, aj keď kamery
z kozmocentra sú neustále zapnuté. Takže pri pití piva si dávajte bacha
aj tam.
… a… netešte sa zo slávy. Ostaňte radšej človekom.
0 Nominace Nahlásit |
Tak si to raději vytiskni nebo hoď stránku do záložek… 😅 vzhledem k častému pokládání otázek je možné, že ji pak nenajdeš.. 🙃
Opravdu je doba taková? Má pak smysl vymáhat na př. po Ukrajincích aby u nás fyzicky pracovali, když k miliónům peněz často stačí zakoupit kvalitní mobil z příspěvků státu?
Bedy | 1528 | |
Michal Kole | 1199 | |
led | 1156 | |
Hlada | 1131 | |
mosoj | 1124 | |
gecco | 904 | |
www | 828 | |
badisko | 817 | |
cochee | 814 | |
Dochy | 725 |
Software |
Hardware |
Internet |
Programování a webdesign |
Sítě |
Bezpečnost |
Ostatní počítače a internet |