Stroje/roboti, přestože nedisponujíc agresí, se z pohledu člověka mohou na veřejnosti chovat hrubě až agresivně. Vrážejí do lidí, hostů, zákazníků, na interakce s konkrétními jedinci nereagují a tak podobně, výčet „nevychovanosti“ může být obsáhlý. Děkuju.
Zajímavá 0 před 4 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
To je pozdě.
Dítě vychovává především rodina
a příklady v ní získané.
Nikdo do mně nevráží, ani já do nikoho.
Pokud se to podaří (spěch v úzkém, stísněném prostoru),
ráda se omluvím (dávám i příklad náhodným, pozorujícím
svědkům).
Nejsem buldozer.
Přístroj se dá vypnout, program přeskočit
Žádný zázrak, nápravu, výchovu, bych od toho neočekávala.
Výchova, doma, ve škole, vzory, média, divadlo, fimy
(bez násilí a kulišáren).
Komunikace a s dětmi, zájem o děti, mládež.
Společné chvíle, aktivita.
Posadit někoho před obrazovku a očekávat, že si
vštípí zásady slušného chování, je pohádky, sci-fi.
0
před 4 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Každý, kdo nějaký stroj vyrábí a navrhuje, se stará o bezpečnost okolních osob a rozumnou interakci s okolím. Bez toho by to byla pohroma. Samozřejmě vše je třeba navrhnout s ohledem na účel a schopnosti stroje. Jeřáb pro přepravu kotle s rozžhavenou ocelí nemusí umět pozdravit, autonomní autíčko o váze 100g a maximální rychlostí 10km/h nemusí řešit ochranné prvky pro případ srážky s chodcem, protože jej z fyzikální podstaty nemůže nárazem zranit.
0
před 2 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
annas | 5282 | |
Kepler | 2867 | |
Drap | 2671 | |
quentos | 1806 | |
mosoj | 1594 | |
led | 1379 | |
marci1 | 1359 | |
aliendrone | 1204 | |
zjentek | 1096 | |
Kelt | 1040 |
Astronomie |
Fyzika |
Jazyky |
Matematika |
Sociální vědy |
Technické vědy |
Ostatní věda |