Pokusy o kontakt selhávají, dnes mi měl přijít palubní lístek ke stažení, nestalo se tak. Dovolat se nedá a na mail taky nikdo neodpovídá. Pozítří mám letět, vše mám předem zaplaceno a potvrzeno. Začínám být nervózní.
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? orestez před 2333 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Bohužel, nemám. Zkoušel jsi pročítat recenze na internetu na tuto společnost? Dělám to tak vždy a moc mi to pomáhá. Během zítřejšího dne bych zkoušela urgovat, pořád volat. Máš správné číslo?
Upravil/a: Malvína
0 Nominace Nahlásit |
Nemám, v odkazu recenze klientů: https://www.cestujlevne.com/blog/kiwi-letenky
Snad to budeš mít v pohodě.
0 Nominace Nahlásit |
Mám, lístky přišly mailem. Ale jak jsem vypozoroval, tak údaje poslali
i společnostem, kterými jsme letěli, takže prakticky stačil pas
u odbavení.
Tzn. ještě bych se doptal na informacích daných společností, jestli je let
zakoupený…
0
před 2333 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
pouzivam ho na vyhladanie spojov, ale letenky kupujem priamo u spolocnosti, cena priblizne odpovedala cene vo vyhladavaci. Kontaktoval by som letecku spolocnost priamo, niektore maju na webe online chat.
0
před 2332 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
marci: už je to v poho, ale teprve před chvílí mi tu letenku poslali, tak snad budu spát. Já myslel, že mě fakt jebne, ale přece: NAS NĚDOGOŇAT!
Malvína: četl jsem o nich jen to nejlepší, co se týká nalezení nejlevnějších letů. Už před půl rokem jsem si rezervoval a zaplatil zpáteční letenku. No, zítra začnu zase bombardovat. Samozřejmě mám správný mail i telefonní číslo. Slovy Jarka Nohavicy: mě snad jebne.
Tak to je divné. Pokud mají jen ty nejlepší recenze. Volala bych už od brzkého rána. Přeji hodně štěstí a dej vědět.
Jo, zkusím brzo ráno, pokud budu už provozuschopný, já se někdy probouzím i dvě hodiny. Dám vědět, díky.