Avatar uživatele
ales12

Mám ve smlouvě měsíční plat, mám si psát hodiny?

Dřív jsem dělal na hodiny, teď mám novou smlouvu, kde má xxxx Kč hrubého na měsíc, nic o hodinách tam není nebo kolik mám za hodinu, jen prostě 40 hodin týdně (8 hodin denně), ale stále mám papír kde vyplňuju kolik hodin za den dělám. Je to potřeba?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 3454 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
gecco

Povinnost evidovat docházku a odpracovanou dobu má zaměstnavatel – a je na něm, jakou zvolí formu.
Takže se domluv s nadřízeným, jakým způsobem tato evidence probíhá a zda jsi něco povinen zaznamenávat i ty (a nebo zaměstnavatel zvolil takovou formu, která tvou účast nevyžaduje).

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
ivzez

Ano.
Navíc Vám to usnadní kontrolu výplaty a případných přesčaů.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek