Stává se mi to čím dál častěji, že si objednám nějaké zboží a nakonec mi ho doručí jiný, levnější dopravce. Člověk pak místo toho, aby měl všechny balíky na poště, kde si je chce vyzvednout, když ví, že nebude doma, tak musí cestovat a hledat, kde má jaký dopravce depo…
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? anonym před 2723 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Sice nevím, jestli máš právo odmítnout převzetí nebo ne, to má asi každý přepravce nebo e-shop v obchodních podmínkách. Ale u každého přepravce bys měl mít možnost doručení na jinou adresu (třeba i do práce) nebo na doručení v jinou hodinu, až budeš doma. Těchto služeb jsem často využíval a nikdy nebyl problém.
Upravil/a: quentos
0 Nominace Nahlásit |
Myslím, že máš právo trvat na dohodnutém způsobu předání zboží. Ale dělat kvůli tomu naschvály podle mně není třeba.
Pro mně je pošta prakticky nepoužitelná. Mají otevřeno od 8 do 5. V půl osmý musím vyrazit do práce abych se v šest vrátil. Takže, pokud zásilka nejde hodit do schránky, většinou volím službu typu „zásilkovna“ (nechám si to doručit někam, kde si to budu moct vyzvednout cestou)
0 Nominace Nahlásit |
V podstatě je to nedodržení smlouvy ze strany prodejce,
možná i přepravce (viz hledání depa).
Ale souhlasím s předchozími odpověďmi.
Každý si objednává to, co potřebuje nebo chce, na
to by podle mne změna přepravce neměla mít vliv.
(Pokud bych zboží potřebovala, asi bych se přizpůsobila.)
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek