Při objednávce v eshopu (nejspíš chyba systému) mi naúčtovali za notebook 0,– + recyklační poplatek, čili celková cena je cca 80,–. Mám právo po nich požadovat zboží? Všechny obrazovky objednávky jsem vyscreenoval, objednávku, která přišla e-mailem jsem neprodleně vytiskl a uložil do PC.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? Dejvis před 4907 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Je to nesmysl.Pokud doslo k chybe a ty jsi i mel ze zakona narok,budes tu firmu zalovat?Pocitas s tim,kolik te budou stat soudy a s nejistym vysledkem?Nehlede na to,ze takovych screenů ti ve photopaintu udelam do hodiny 60 🙂.Jeste dodam,kdyz v obchodaku odpadne ze zbozi cedulka s cenovkou,nebo ji nekdo odtrhne,taky si to zbozi odnasis,ze je zadarmo?
0 Nominace Nahlásit |
Ahoj. Právo na zboží za nulovou cenu v tomto případě máš. Cena zboží je závazná v okamžiku uzavření kupní smlouvy – což je ve chvíli, kdy ti e-shop příjem objednávky emailem potvrdil.
Tato chybka se stala i v kasa.cz – museli dodat. http://mobil.idnes.cz/obchod-kasa-cz-omylem-prodaval-mobily-za-zazracne-ceny-ted-je-musi-dodat-139-/mob_tech.aspx?c=A100413_143842_tech-a-trendy-nb_hro
1Kdo udělil odpovědi palec? anonym
před 4907 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Já bych řekla že brzy na to přijdou sami,skus vyžádat zboží.chibička se vloudila.
Zdroj: žolík
0
před 4907 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
precti si jejich obchodni podminky…a zkus najit na idnes.cz kauzu kde taky nejaka firma nabizela naky zbozi hodne pod cenou a nakonec to tem zakaznikum musela dat…
0
před 4907 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek