Avatar uživatele
zukin

Mám právo na koupi při chybě systému v eshopu (cena 0,– místo 16 000,–)?

Při objednávce v eshopu (nejspíš chyba systému) mi naúčtovali za notebook 0,– + recyklační poplatek, čili celková cena je cca 80,–. Mám právo po nich požadovat zboží? Všechny obrazovky objednávky jsem vyscreenoval, objednávku, která přišla e-mailem jsem neprodleně vytiskl a uložil do PC.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? Dejvis před 4907 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
iq

Je to nesmysl.Pokud doslo k chybe a ty jsi i mel ze zakona narok,budes tu firmu zalovat?Pocitas s tim,kolik te budou stat soudy a s nejistym vysledkem?Nehlede na to,ze takovych screenů ti ve photopaintu udelam do hodiny 60 🙂.Jeste dodam,kdyz v obchodaku odpadne ze zbozi cedulka s cenovkou,nebo ji nekdo odtrhne,taky si to zbozi odnasis,ze je zadarmo?

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Dejvis

Ahoj. Právo na zboží za nulovou cenu v tomto případě máš. Cena zboží je závazná v okamžiku uzavření kupní smlouvy – což je ve chvíli, kdy ti e-shop příjem objednávky emailem potvrdil.

Tato chybka se stala i v kasa.cz – museli dodat. http://mobil.id­nes.cz/obchod-kasa-cz-omylem-prodaval-mobily-za-zazracne-ceny-ted-je-musi-dodat-139-/mob_tech.aspx?c=A100413­_143842_tech-a-trendy-nb_hro

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
žolik

Já bych řekla že brzy na to přijdou sami,skus vyžádat zboží.chibička se vloudila.

Zdroj: žolík

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Reuef

precti si jejich obchodni podminky…a zkus najit na idnes.cz kauzu kde taky nejaka firma nabizela naky zbozi hodne pod cenou a nakonec to tem zakaznikum musela dat…

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek