Koupila jsem přes internet výrobek, který byl vadný – reklamovala jsem ho, vrátil se mi bez jakékoliv přiložené dokumentace. Vyzkoušeli jsme ho – opět stejná závada. To se pak opakovalo ještě 2×.Celkem tedy proběhly 3 reklamace, za které jsem jen na poštovném utratila téměř 190kč. Mám nárok chtít po prodejci i tuto částku?
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? chudst před 4769 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Ano,dnes o tom mluvili ráno ve Snídani s Novou – MÁTE NÁROK NA VRÁCENÍ POŠTOVNÉHO !!!Ale ještě si to ověřte na ČOI /České obchodní inspekci/.
0
před 4768 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Je nárok.V případě,že je reklamace uznána,pak má oprávněný nárok
nejen na poštovné,ale i na cestovné podle zákona.Tedy doprava veřejnou
dopravou a když není ,benzin podle vyhlášky.
Pokud není uznána,pak máte smůlu.A pokud byla po opakovaných reklamací
závada stejná, máte nárok na vrácení peněz.
0
před 4765 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Dobrý den,
mám pocit že zák. nárok na vrácení poštovného máte pouze při 14-ti
denní vratné lhůtě. poté je to pouze na vůli eshopu. Ještě bych si to
raději ověřil na ČOI, nebo u právníka. Když tak dejte vědět.
0
před 4762 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek