Avatar uživatele
anonym

Mám nárok na vrácení poštovných, když jsem 3× reklamovala tutéž závadu výrobku v e-shopu?

Koupila jsem přes internet výrobek, který byl vadný – reklamovala jsem ho, vrátil se mi bez jakékoliv přiložené dokumentace. Vyzkoušeli jsme ho – opět stejná závada. To se pak opakovalo ještě 2×.Celkem tedy proběhly 3 reklamace, za které jsem jen na poštovném utratila téměř 190kč. Mám nárok chtít po prodejci i tuto částku?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? chudst před 4769 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
Drap

Žádat a chtít tuto částku můžete, ovšem zákoný nárok na ni neni.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
hanny 2

Ano,dnes o tom mluvili ráno ve Snídani s Novou – MÁTE NÁROK NA VRÁCENÍ POŠTOVNÉHO !!!Ale ještě si to ověřte na ČOI /České obchodní inspekci/.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
jmhad

Je nárok.V případě,že je reklamace uznána,pak má oprávněný nárok nejen na poštovné,ale i na cestovné podle zákona.Tedy doprava veřejnou dopravou a když není ,benzin podle vyhlášky.
Pokud není uznána,pak máte smůlu.A pokud byla po opakovaných reklamací závada stejná, máte nárok na vrácení peněz.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Tooom

Dobrý den,
mám pocit že zák. nárok na vrácení poštovného máte pouze při 14-ti denní vratné lhůtě. poté je to pouze na vůli eshopu. Ještě bych si to raději ověřil na ČOI, nebo u právníka. Když tak dejte vědět.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek