Dobrý večer mám problém s mým notebookem. Koupil jsem ho v prosinci v roce 2009 a od te doby jsme ho měl 2× na reklamaci, poprve to bylo základní deskou a podruhé to mi z reklamace řekli že se v servisu daná závada neprojevila,bohužel opět se závada před několika málo okamžiky objevila a já mám sto chutí ten notebook vzít a vrátit ho tam kd jsem ho koupil (Datart). Mám nárok na vrácení peněz když bych šel reklamovat ten notebook už po 3.? a přitom to je naprosto stejná závada jako v předešlých dvou případech, děkuji za rady s pozdravem Patrik
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 4803 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Vůbec neotálejte. Našim takhle zlobil stolní PC.. prodejce jim pro změnu opravy nezaznamenal písemně a skončilo to u handrkování, byla-li nějaká 2. a 3. oprava v záruce!!!
0 Nominace Nahlásit |
takto to funguje u praček, ale jestli u NB tak to nevím, určitě by stálo za to to zkusit
0 Nominace Nahlásit |
Tak určitě bych to zkusil, záruku máte a na servis proto nárok máte. Každopádně tyhle triky znám, na známého to zkoušeli také, že prý se u nich závada neprojevila. Bohužel tedy reklamace neprošla a notebook je teď téměř k ničemu, když se přehřívá.
0 Nominace Nahlásit |
Nárok na vrácení kupní ceny máte po 3 stejných závadách nebo po 4 různých závadách.
0 Nominace Nahlásit |
Nárok na odstoupení od smlouvy máte po 3 závadách,a je jedno jestli jsou stejné nebo ne.Hodte jim to tam na hlavu..
0 Nominace Nahlásit |
Aby vám vrátili peníze:
Pokud nesplňujete jedno z výše uvedených, nemáte na vrácení peněz šanci.
0 Nominace Nahlásit |
co takhle pozvat Terryle, aj jde s váma, že o tom dělá reportáž?
to by potom šlo asi na to tata.
0
před 4802 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Opravdu s tím produktem resp. notebookem nejsem spokojený a proto do servisu ho dát nechci ale chtěl bych jiný popř. vrátit peníze,veřím že to nebude naposled co ho do servisu dám…