Ne…
Ale pokud je letadlo vybaveno na lety podle přístrojů (IFR), je obvykle
vybaveno ´protisrážkovým´ systémem (TCAS), který vyžaduje od
odpovídačů letadel v okolí parametry jejich letu
(výška,směr,stoupání/klesání…) – takže je detekuje takto.
0 Nominace Nahlásit |
Dopravní letadla používají antikolizní systém TCAS. Není na principu radaru. TCAS spolupracuje s palubním odpovídačem, vysílá a přijímá odezvy od odpovídačů okolních letadel. Umí varovat jen vertikálně.
0 Nominace Nahlásit |
Ale haló !
+++++
no dobre v Prahe to znamená = no samozrejmě!:D
ale přesto se občas srazí – vinou letištního navigátora, který si
odskočí na kávu a nahlásí ještě rychle jednomu, aby klesnul a druhému
aby stoupnul a přitom to ve spěchu obrátí, ten se pak už nespoléhá na
svůj radar ale na letiště…:(
0
před 3768 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek