Myslíte, že mají operátoři na zákaznické lince Innogy dnes (čtvrtek, 23 hod) takový frmol, že čekám na spojení 28 minut nebo že na to prdínkují?
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? marci1 před 1989 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Jiná odpověď
Firma doporučuje volat na zákaznickou linku v pracovních dnech v době od 11:30 do 16:30, kdy se lze nejlépe dovolat. 🙂
https://www.innogy.cz/kontakty/zakaznicka-linka/
2Kdo udělil odpovědi palec? nyjono, aliendrone
před 1988 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Jiná odpověď
Víš že mnohé společnosti mají dokonce ve vnitřních pravidlech POVINNĚ nechat zákazníka čekat? Dokonce i ty, které voláš zdarma (psychologický faktor – aby ukázali svoji důležitou pozici), VŽDY ty, kterým voláš na placené barevné linky. (prolézt automatem odmačkáním všech přiblblých voleb, než se „vykecá“)
Typicky Microsoft – zkusil někdy aktivovat druhotnou OEM licenci Windows? Dle nařízení EU to musí umožnit, nicméně aby na tom něco trhli, tak přes net aktivace takové licence NEFUNGUJE, je ji možné provést POUZE přes placenou linku a to v době okolo 10miut. (+/-, záleží i na tvé rychlosti, pod 7 minut je to utopie, vyjímkou není ani 20+minut – když jsi jouda)
Pokud si započítáš cenu hovoru (která se platí i u neomezených tarifů SAMOSTATNĚ), zjistíš, že cos ušetřil na nákupu druhotné licence odevzdáš Mrkvosoftu na telefonním poplatku. ;) :D :D
0 Nominace Nahlásit |
Marci, děkuju-.
Pokud se ale vyloupne problém v jinou dobu, potřebuju ho řešit.
Po více než hodině čekání – zavěšení – další volání – to
už bylo kratší. Prý byl problém ve spojení.
annas | 5913 | |
Drap | 4620 | |
led | 3002 | |
Kepler | 2836 | |
marci1 | 2240 | |
zjentek | 1650 | |
ivzez | 1445 | |
quentos | 1420 | |
aliendrone | 1413 | |
elkon | 1312 |
Divadlo |
Etiketa |
Kulturní akce |
Literatura |
Náboženství |
Ostatní kultura a společnost |
Historie |