Pedály jsou tři jako v autě, dokonce mají stejnou funkci, Uf, konečně dobrá zpráva. A řazení je nečekaně snadné, ani při něm nepotřebujete spojku. Ke změně převodových stupňů slouží páčky na volantu, jen je přitahuju k sobě a řadím. To vypadá dobře, přestávám mít strach.
A brzdění? Brzdné body? Hračka. Jen kvůli nám, tupým amatérům, postavili před každou zatáčkou kužely. U prvního kuželu prostě dupnu na brzdu a začnu podřazovat. Prostě dupnu na brzdu vší silou! Lechtání pedálu se tady nenosí, to bych skončil v únikové zóně. Jsem v sedmém nebi, to musím zvládnout.
A teď to nejdůležitější – rozjezd. Spojku až na podlahu, prý jde hodně ztuha, pak zařadit jedničku a pomalu ji pouštět. Co nejpomaleji, aby se motor chytil. Formule 1 vytáhne na jedničku přes 140 km/h, takže spojka je hrozně dlouhá a jediný prudký pohyb nohou znamená, že vám chcípne motor. Což se prý stane každému začátečníkovi a není třeba zmatkovat. Přijde mechanik, nahodí vám motor znovu a máte další pokus. Máte jich tolik, kolik chcete.
2Kdo udělil odpovědi palec? Miroslavst, anonym
před 5154 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Otázka nemá žádné další odpovědi.
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek