Na aukru jsem koupil mobil, měl být plně funkční. Má poškozený reprák a software blbne. Hned jsem to řešil s prodejcem, první týden komunikoval, přestože jsem mu hned 3. den ohlásil, že chci využít nárok na odstoupení od smlouvy, stále mi cpal návody na opravu (flashování …). Teď to jsou 4 týdny, aukro mu už zablokovalo účet (uznání mého nároku). On nekomunikuje. Aukro mě posílá na policii…
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? GangstaHelper, fortin před 5385 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
I my jsme měli při nákupu problém s nedodáním zboží, které jsme zaplatili. Po stanovené lhůtě jsme tuto skutečnost ohlásili na Aukru i na Policii. Protože podvedených bylo víc, spojili jsme se dohromady, aby šlo o trestný čin. Podvodník byl odsouzený (čekali jsme na soudní jednání asi rok), neměl však na účtě žádné prostředky, podvodem si vydělal kolem 200.000 Kč. Aukro nám po nahlášení PČR a vyplnění všech formulářů škodu nahradilo.
10Kdo udělil odpovědi palec? kropitko, pastel.ka, rynek878, Drap, anonym, brachaKarel, hypochonDr., vcelkaMajka, gagaga, llllnes
před 5384 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Je to vaše JEDINÁ legální možnost, takže podejte oznámení na Polocii ČR. To že ´vyřízení´ bude trvat celou věčnost, tak na to se připravte…
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek