V lednu 2019 jsem si zakoupil modem a nyní se porouchal, bohužel nemůžu najít žádný doklad o koupi, hledal jsem v emailech zda mi poslali fakturu a bohužel nic, ten modem jsem si vyzvedl osobně a nepamatuju si co mi dali za doklady, vím že někdy mi poslali z eshopů fakturu jako přílohu v emailu, k modemu mám pouze emaily, jako je potvrzení objednávky a výzva k vyzvednutí, myslíte že mám šanci tu fakturu dostat? Každopádně je o to požádám…
Zajímavá 0 před 1619 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Jestli dobře chápu, chcete modem reklamovat.
Jak píše Schluker, dnes k reklamaci nepotřebujete fakturu nebo účtenku, ale jen důkaz, že jste zboží zakoupil právě u nich. K tomu postačí zmíněnej výpis z účtu nebo třeba právě ta vaše objednávka a výzva k vyzvednutí.
Samozřejmě eshop o znovuzaslání faktury požádat můžete, za zeptání nic nedáte, ale k reklamaci ji nepotřebujete.
0 Nominace Nahlásit |
Pokud byl placený kartou, tak stačí i výpis z účtu. V extrémním případě stačí i svědek. Otázka je, jestli má smysl to hrotit kvůli modemu za pár stovek. Každopádně přeju hodně štěstí.
0
před 1619 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek