Někdy se člověk nachodí. Do obchodu, na úřad, atd. A když nemá auto, nebo ho nechce vzít a městská doprava nefunguje dle našich potřeb, co takové pohyblivé chodníky. Pás, který by se pohyboval, tak jak je to třeba na letišti. Těch přepravníků by mohlo být více, mohly by být rozmístěny do určitých směrů na strategická místa a byly by určitou dobu dne v provozu. Je mi jasné, že když tady napíšu nějakou otázku, hned se objeví odpůrci. Myslíte, že by tyto pohyblivé chodníky byly využívány a měly smysl nebo ne? Děkuji
Zajímavá 0 před 1764 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Smysl by to mělo, ale bylo by to dost nákladné. Hlavně by byla sranda – při každé poruše nebo výpadku proudu by lidi padali jako kuželky.
0 Nominace Nahlásit |
Na takých krátkych uliciach ako u nás sa to neoplatí, trocha pohybu nikomu neuškodí.
0 Nominace Nahlásit |
Z ekologické přepravy, která prospívá zdraví byste udělal jen další formu neekologické přepravy, která zkonzumuje denně při obrovském počtu takových pohyblivých pásů spoustu energie převážně z uhlí, atomu či ropy 🙂 Zní to jako hodně blbý nápad.
Upravil/a: anonym
0 Nominace Nahlásit |
Mně se ten nápad líbí. Neměli by ale na pohyblivý chodník vstupovat psi.
0 Nominace Nahlásit |
To by se lidi už nehýbali skoro vůbec.
Ta trocha pohybu jim jen prospěje.
0 Nominace Nahlásit |
Je to nesmysl a technicky neproveditelné. Musely by to být uzavřené prostory, chráněné proti vnějším vlivům, jako je třeba počasí.
Upravil/a: elkon
0
před 1764 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
V Ostravě už na tom pracovali, ale trochu to pomotali místo aby se hnul ten chodník tak to hne s tebou, říkaj mu halucinogenní chodník na Svinově :D docela zábava se tam projít. Tady je odkaz na obrázek: http://paralelnilisty.cz/wp-content/uploads/2018/06/halucinace-1024x655.png
0
před 1764 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Zajímal ses někdy o to, kolik takový eskalátor nebo travelátor stojí? A kdyby měl být navíc odolný proti dešti, sněhu a mrazu, byl by ještě mnohonásobně dražší. Ani nevím o nikom, kdo by takové vyráběl. Takže by to asi musela být taková dlouhá krytá kolonáda. No, jestli vaše město má tolik peněz, že neví co s nima a na radnici už se nevejdou do truhly, tak by to bylo jedno z řešení. Ale když si Praha mohla dovolit v letech 1926–1935 krytý eskalátor z nábřeží až na Letnou, asi i dnes by podobná řešení mohla být finančně reálná. Svého času si například Evropská unie kladla podmínku, že pokud by železnice z letiště končila na Masarykově nádraží, tak na ni Evropská unie přispěje jen za podmínky, že se vybuduje travelátor z Masaryčky na hlavní nádraží. https://www.lidovky.cz/byznys/doprava/z-prazskeho-hlavniho-na-masarykovo-nadrazi-ma-vest-pojizdny-pas-kvuli-rychlodraze-na-letiste.A121127_184705_ln-doprava_jkz
0
před 1764 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Odhlédnu-li od technických a finančních problémů, mně by se to líbilo a využíval bych. Ale spíše bych se zaměřil na eskalátory, zejména tam, kde je velký pohyb lidí.
0
před 1764 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek