Žádných, které jsou teplé, nebo se pohybují.
A pro člověka, který se takto ptá, bude nejlépe, když kapotu raději
neotevře.
Upravil/a: annas
1Kdo udělil odpovědi palec? anonym
před 3190 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Ničeho, co se točí (a bacha na vrtulí chladiče, může se roztočit
zcela neočekávaně) – může ti to ‚ukousnout‘ ruku ani si
nevšimneš…
Pak nedoporucuju otevírat expanzku chlazení (je-li teplý motor) – hrozí
znacne opareni…
A i výfukové potrubí je horké…
___
Pokud jde o elektriku, pak – mas-li xenony, nesmis je měnit za
rozsvícení, je tam VN (pro start výbojek je třeba cca 20 kV)…
___
Zbytek je víceméně OK…
😉
0 Nominace Nahlásit |
Nasahej na točící se věci. Spálit se tam nemáš kde a ránu taky nedostaneš, pokud nebudeš olizovat konce kabelů ke svíčkám.
0 Nominace Nahlásit |
ránu nedostaneš teda krom xenonů, a zapalování ,ale ani zapalování nezabíjí. všeude jinde je 12 resp 24V, jinak to platí to platí pro všechny rotující části,tudíž klíňáky,rozvoďák, větráky,kardany,nápravy,náhony přídavných převodovek, atd…
0 Nominace Nahlásit |
Vrtule chlazení vchodu, ty staré, u Spartaků… by ti usekly i prsty.
0
před 3190 dny
|
1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?gecco Nahlásit |
Nešahat na výfukové svody, rozvodový a drážkovaný řemen, ventilátor, neotevírat expanzní nádržku chladící kapaliny, neotevírat nádržku brzdové kapaliny, nedoporučuji šahat na turbodmychadlo…
Prakticky všechno co je horké bývá chráněno kryty, ale i ty kryty se dost často zahřejí. Expanzku chladící kapaliny neotevírejte, hrozí její vycáknutí ven a se sto stupni to taky nebude asi nic příjemného, brzdovku raději taky nedolévejte za chodu, hrozí její únik, a turbo pěkně pálí, řemeny jsou snad jasné.
0
před 3189 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek