Když jde o průměrnou ojetinu s nájezdem 150 tis. km vyrobenou kolem
roku 2000
značky:
Škoda (Octavia)
Volkswagen (Golf)
Ford (Focus)
tak následující servis neautorizovaný (výměny, opravy klasických
součástí) je nejlevnější u které značky a u které značky
nejdražší. Slyšel jsem, že napříč tomu, že je Škoda vyráběná
v česku tak není nejlevnější (servis).
pokud můžete tak berte v úvahu i poruchovost jednotlivých značek
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 3278 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Jde o srovnatelnou třídu aut (Oktáva a Golf jsou dokonce skoro
´totožné´), ceny ND budou obdobné (jo – výrazně se bude lišit
prvovýroba a alternativy, ale u takto obvyklých aut je výběr
značný)…
Pokud jde o práci, pak nejlevnější bude ´Franta Vomáčka´ z Horní
Dolní; vždycky je ale otázkou kvalita práce…
Ale určitě ti ´Franta´ za cca stejný peníz vymění olej, tlumiče či
kotouče za cca stejný peníz u Forda i Škodivky…
😉
😉
0 Nominace Nahlásit |
tak tam nebude rozdíl. maximálně to může ovlivnit cena náhradních dílů, ale když se kouknu na druhovýrobu, tak je to cca. stejné. Olej, filtr, kotouče, destičky, čepy, silentbloky, tlumiče atd. jen u Focusu (jelikož ho vlastním), je na zadní nápravě (víceprvková), více silentbloků a tak generálka stojí asi víc. nápravy u Škody a VW neznám. tohle všechno jsou věci, které si měním sám, jen si vybírám díly dle kvality a rozhodně nekupuji značku Starline.
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek