Symbol úspěchu
„Felicia s novou tváří."
„Hranaté tvary Favoritů byly už v první polovině 90. let nemoderní. Škoda slibovala radikální změnu, která přišla na řadu v září 1994,“ píše Aleš Sleeper Dragoun .
Jak hodnotí Felici odborník, si můžete přečíst v odkazu na článek z roku 2014".
Stejně názory v diskuzi.
„Škoda Felicia (1994–2001): Zaoblený Favorit slaví 20 let“
Upravil/a: annas
0 Nominace Nahlásit |
Symbol úspěchu
Ve výběru mi nepasuje ani jedno. Ale budiž, jde o povedené karosářské vylepšení Favorita, které nedělá ostudu ani dnes. Poslední opravdu české auto, i když s výhradami.
Upravil/a: Kepler
0 Nominace Nahlásit |
Bezpečná
Ani jedna odpověď v anketě mi nevyhovuje. Podle mne obratná, ovladatelná, spolehlivá. Se služební Felicií jsem najezdil asi 250 tis. km.
0
před 2379 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Bezpečná
Ujel jsem s ní sto padesát tisíc kilometrů.
Upravil/a: Jan Kunčar
0
před 2379 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Kepler: A co Hjondééé, auto navržené v Koreji, ale vyráběné v Nošovicích mizerně placenými dělníky (fabrika hřeší na vysokou nezaměstnanost v regionu) to je přece stoprocentně české auto a dokonce nejlepší český kombík všech dob. :D
No jo, jenomže ona nic z toho nebyla 🙂 Jestli bych měl vybrat adjektivum, které ji nejvíce vystihuje, tak snad „spolehlivá“.
Drap | 8229 | |
led | 4070 | |
Kepler | 3462 | |
annas | 3402 | |
hanulka11 | 2783 | |
marci1 | 2779 | |
zjentek | 2725 | |
briketka10 | 2514 | |
quentos | 2018 | |
aliendrone | 1938 |
Aktuality |
Zábava a ostatní |