Doplňuji:
Zhruba za dva měsíce si mám koupit auto zhruba za 120 tis, chtěl bych combi
a každý mi radí něco jiného, ale myslel jsem si, že taková okna má pouze
ford a nechtěl jsem ani nafťáka.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? zjentek před 3937 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Všechna ´slušnější´ – už třeba i Octavia.
Ptáš se moc ´široce´…
😉
Doplňuji:
U ojetého auta (a s takovým cenovým limitem) bych si nastavil priority
úplně jinak, vyhřívané čelní sklo je nedůležité – resp.
nedůležité vůči motoru, převodovce, podvozku a brzdám (v tomto pořadí
kvůli ceně oprav – brzdy jsou sice naprosto nutné, ale relativně
levné).
Spíše bych se poohlédl po nižší výbavě, ale lepším stavu.
Upravil/a: anonym
0 Nominace Nahlásit |
pokud chceš ojetinu, což z ceny vyplývá, tak ti nezbude, než se o to, zda má vyhřívané sklo zajímat, až přímo u konkrétního auta, v bazaru, nebo kde to chceš koupit, protože obvykle si většina lidí nenakupuje základ, ale „skládá si“ auto k obrazu svému…i když zrovna tohle mi jako nejduležitější vybavení u auta nepřipadá a navíc mi ty mikrodrátky, které jsou vidět, docela vadí…
0 Nominace Nahlásit |
třeba auta švestek, čili policejní:
http://auto.idnes.cz/vyhrivana-skla-potrebujeme-haji-policie-tendr-na-rychla-auta-prh-/automoto.aspx?c=A110909_140817_domaci_hv
0 Nominace Nahlásit |
Ano, nejvíc rozšířené je to u Fordu, ale mají to i jiné automobily. Za 120tis Kč už se dá pěkně vybírat a i případně žádat specifickou výbavu. Jestli naftu nebo benzín, to je pravidelná diskuze, dám Vám malou nápovědu – Benzín = nájezd do cca 10 000km a většinou malé trasy, popojížky po městě, Nafta = nájezd nad 10tis km, spíše delší trasy nad 30km. Benzín má výhodu, v jeho nenáročnosti, kdežto nafta, je náročná na servis a má více části, kterou často můžou odejít (turbo, vstřiky, čerpadlo, atd…). Benzín má nevýhody dvě, spotřebu a častější řazení, díky jeho malému spektru použitelnosti otáček.
0
před 3937 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek