Je na prodej:
https://aukro.cz/motorovy-vuz-850-022-m286-0022-lokomotiva-zeleznice-kolejove-vozidlo-7039577484
motorový vůz řady 850 SK-ZSSK.
Železničná spoločnosť Štátu Bačalandia (ZSSK) vyřazovala poslední 850-ky v roce 2007, takže tento bude dlouho neprovozní, je to na něm znát.
Vyvolávací cena
Kč 1,150,000.00
nepatří k mírným, hytlák (Daa-k CZ-CDC) se dá pořídit za cca Kč 80,000.00, v podobném stavu a posunovací dieselová lokomotiva klidně i za Kč 25,000.00, a v lepším stavu.
No dobře, ale tohle je vlastní, motorový, rychlík, jo, to je jiná frajeřina, než Šukafon, nebo hytlák! 😎
Případný kupující musí počítat s investicí do motoráku tak v 2–3 násobné výši pořizovací ceny, aby bylo všecko, jak má být.
Nicméně za ty peníze, například
No tak co, budete kupovat?
Já ne, mi by čistě stačilo, kdyby mne na „koridor“ pustili na kole, já bych si na to extra kolo pořídil, i upravil. 👌 Ale chápu, že s průměrnou rychlostí kolem 25 – 30 kmph bych se dočkal kapacity nejdříve tak v roce 2150, pokud by mi teda do té doby Drážní ouřad schválil kolo jako drážní vozidlo provozu schopné na síti SŽ. 😅
https://cs.wikipedia.org/wiki/Motorov%C3%A9_vozy_850_a_851
https://www.vagonweb.cz/fotogalerie/SK/ZSSK_851.php
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? Savier před 515 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Odpoveď byla označena jako užitečná
Ne, nebudu kupovat z jiné příčiny (jaké: uveď).
Asi ne, protoze vsichni moji znami by chteli jezdit zadarmo:) Urcite by se na me obratily i skoly a skolky a ja bych nedokazala rict NE:)
Upravil/a: cappuccino
1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?Filip84 Nahlásit |
Ne, nebudu kupovat z jiné příčiny (jaké: uveď).
Nebudu kupovat, jeden mi stačí.
😄
4Kdo udělil odpovědi palec? Rocker, Funna, Filip84, cappuccino
před 515 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Ne, nebudu kupovat z jiné příčiny (jaké: uveď).
protože nemám na zahradě koleje, takže by nešel kam postavit…
0 Nominace Nahlásit |
Ano, budu kupovat.
Vlastním vysoké stovky modelů vlaků. A hodlám je kupovat i dále. Nyní mám dobrého zásobovače – jednoho nejmenovaného Maďara. Děkuju.
0 Nominace Nahlásit |
Ne, nebudu kupovat z jiné příčiny (jaké: uveď).
Mám doma vlaků dost.Sice TT,ale jezdí.
Upravil/a: Rocker
0 Nominace Nahlásit |
Zeman: Kdybys ty „stovky modelů“ prodal, to je dneska tak v ceně, že by, pomalu, bylo i na jeden opravdový vlak! 😎
No, popravdě nevím, kolik stojí opravdický vlak. Mám v tom miliony. Ale v dnešní době je to málo i na byt… 😄
Krokodýla řady 850/851 bych Ti nepřál, jenom zprovoznit to a dát to do rozumného stavu je otázka tak Kč 20,000,000.00 (včetně nákupky), a to bez ETCS, s tím 2× tolik. Takový Šukafon řady 810 se dá koupit v provozuschopném stavu i kolem 1/2 millionu, a do millionu je chlapík.
A posunovací lokomotiva za cenu Fobie, to znamená do 250t sakumprásk, provozuschopná.
Vagony stojí od 60–80t (hytlák Daa-k) do millionů, ale bězny RIC-Y A, AB, B, Bc, BD, D, WLAB je otázka tak 200 – 300t. Jídeláky jsou dražší. A „Bixiny“, ty se daly pořídit i kolem 20t, ale teda jako v otřesném stavu. Ale provozu schopné.
Funa: To není problém, ještě pořád je spousta stanic, dopraven a zastávek s manipulační kolejí, která je prakticky nevyužita a nevyužívána. Našla bys si nějakou poblíž a postavila bys ho tam. SŽ za to, kolikrát, ani nic moc nechce, viz třeba ubytování ve vagonech v dopravně D3 Kovářská. 🤷♀️
marci: Nestačí, když se pokazí, tenhle bude – teda po komplexní generálce v Zpras Znova Žumperk – reservní! 🤷♀️😎 Ale musíš si změřit, jestli se Ti vejde na manipulační kolej, jako, aby Tě SŽ nevyhodila z nádraží i s tím prvním vlakem! 😂😂😂
cappuccino: Tobě jsem to ani „necpal“, protože I. ti to nepustí na U. S. tratě a II. to není „Trabant“, to nenaložíš do containeru, no a jak to nenarveš „do kontošu“, tak jak bys to chtěla dopravit do U. S. To neodbavíš, s sebou, do letadla, jako – víš co – se nevleze. 🤷♀️
Ne nic, podívej, príma věc: koupíš v Mexiku. Mexicanos zavřeli všecky tratě pro osobní dopravu v roce 1997 (nebo 1998?, tak nějak), protože „*náš president řekl *…“ – se inspirovali v Bělorusku. Ale to nevadí, třeba do Ciudad de Juarez normálně nákladní vlaky jezdí, vlastně po U. S. mají Mexicanos nejhustší železniční síť v Americe.
No a těch dieselů, různých, se tam válí, prosímtě, a v lepším stavu. Oni teďka, pár roků zpátky, obnovili jednu trať, je to asi jako z Ostravy!!! do Prahy (220 mi, pokud se dobře pamatuju – tak to tak, zhruba, odpovídá) , a ten „prigorodnyj pojazd“ to jede asi 16 hodin. Pak tam jezdí „D-Zug“, ten to dá za cca 9 hodin, ale zase je drahý. On teda i ten courák je drahý, protože to nedotuje ULDR, takže jízdenka vyjde něco přes 1,000 mexikánských penízů, no ale tak jako: zase jedeš skoro celý den! No ale nic moc víc tam nejezdí.
No tak koupíš, to bude i lacinější, oni Ti to dovezou do El Pasa, nebo tam někde, no a pak už je otázka několika dnů, než to máš někde doma, protože já bych čistě soudil, že ty z El Pasa fakt jako nebudeš, že budeš někde „na Severu“, víš co, americká „England“. 😆
A má to výhodu, fakany to nevozí, je zakázáno v tom vozit lidi, to bys musela přikoupit vagon a vagon je drahý. Ne, nic nebude, smradi pěšky! 👌😎
Takže: budeš moct mít vlastní vlak a nebudeš muset říkat ne! 🤷♀️😎😂😂😂
Drap | 8209 | |
led | 4068 | |
Kepler | 3462 | |
annas | 3402 | |
hanulka11 | 2783 | |
marci1 | 2777 | |
zjentek | 2713 | |
briketka10 | 2514 | |
quentos | 2018 | |
aliendrone | 1938 |
Aktuality |
Zábava a ostatní |