Doplňuji:
Řetízek jsem koupila jako dárek své neteři. Doma jsem si řetízek
vyzkoušela, zapnula jsem ho až na poslední očko – jelikož je neteři
teprve 14let a je větší než já, nemusí ten řetízek vůbec zapnout nebo
jej využije jen rok a pak ji bude malý, řekla jsem si, že řetízek
vyměním za větší. Navíc je tak zajímavě řešen, že přívěšek –
srdíčko – se stále otáčí vzhůru nohama, což mi prvně v obchodě
nedošlo, že by mohl dělat neplechy. Řetízek jsem měla na noze asi minutu.
Dnes jsem byla v kamenném obchodě, že je řetízek krátký a že bych jej
ráda vyměnila za větší – paní prodavačka mě obvinila, že je
řetízek již nošený a že jej musí poslat na přezkoumání, řetízek mi
zabavila s tím, ať příjdu zítra.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? gagaga před 3749 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Přívěšek ´neposeda´??
😉
Obávám se, že pokud v popisu zboží není uvedeno, že bude ve zvolené
poloze držet ´jako´ přišitý, s reklamací nepochodíš…
Koneckonců – můžeš být ráda, že neotáčí vzhůru nohama
i tebe…
😁
Doplňuji:
…„paní prodavačka mě obvinila, že je řetízek již nošený“…
No – pokud byla opravdu ´hrubá´, je to zvláštní – ale jinak má
pravdu – musí se přesvědčit, že řetízek není poškozený (a nejde
o třeba imitaci).
Povinost vyměnit takto zakoupené zboží prodejce nemá – jde –
případně, jen o jeho dobrou vůli – tak se nediv.
😉
Upravil/a: anonym
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek