Nejde to přeskočit a nepustí mě to dál. Zatím jsem telefon spustil, nastavil jazyk, odemkl SIM, našel WIFI, ale dál jsem se už nedostal.
Nevím si rady, je možné že jsem obdržel omylem firemní telefon? A myslíte, že by jsem ho mohl v Alze bez problémů vyměnit?
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? dust8 před 2003 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Mám sto chutí otázku nahlásit jako nesrozumitelnou. Nepíšeš nic o telefonu, nic o distribuci. Pátý přes devátý… Všechno jsi nastavil ale nejde spustit? Co je to za nesmysl? Evidentně spustit jde a evidentně všechno funguje. Co chce QR z Tvýho popisu vůbec není jasné.n Telefon sám od sebe určitě ne.
0 Nominace Nahlásit |
Zašel bych s tím někam kde prodávají telefony a poradil se osobně. Kéž bych věděl odpověď. Myslím, že to bude nějaká drobnost, ale možná to bude i na výměnu telefonu.
0 Nominace Nahlásit |
Prosím, uveďte konkrétny typ vášho telefonu.
Zjavne je to QR kód prístroja uvedený na krabičke a v manuále, pre
registráciu prístroja.
Skúste použiť posledný zúfalý pokus a prečítajte si manuál s popisom
(prvého, inštalačného) uvedenia prístroja do prevádzky. Tam je to
v niekoľkých jazykoch uvedené, (čítajte v jazyku ktorému rozumiete,
napríklad v čínštine, alebo češtine). Pozor, podľa vášho popisu
musíte byť pripojený na internet (cez WIFI), aby si prístroj stiahol
(upgradoval) potrebný software.
Adresa firemnej stránky pre download a základné identifikačné údaje
o prístroji sú práve v tom QR kóde.
Poznámka:
mosoj práve naopak,
je to internetová adresa s dátami prístroja
Upravil/a: led
0 Nominace Nahlásit |
Toto to zřejmě nebude:
https://www.chip.cz/novinky/tipy-triky/android-pripojeni-k-wi-fi-pres-qr-kod/
Co se ale podívat na krabičku od mobilu. Třeba tam na tebe čeká překvapení. Předpokládám, že víš jak QR kód vypadá!
0
před 2003 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Dust8: No to je dokonalá rada… Snad když to koupil v Alze, tak ne „někam“, ale do Alzy, co ty na to?
Tak třeba já mám Alzu daleko, tak bych zašel do nejbližšího
obchodu.
Pokud jí má za rohem, tak samozřejmě tam, když to tam i koupil. Ono
reklamace u Alzy jsou někdy oříškem. Říká se to.
Tak když to tam koupil, tak to tam taky snad bude řešit, ne? Nemluvě o tom, že existují něco jako obchodní a reklamační podmínky. Zajde „někam“ a ztratí záruku… Tohle fak ne…
Edison: +1
Nikdy jsem to nikde neviděl. Používám výhradně čistý Android.
Takže to vidím na špatný ruce uživatele.
Já právě taky… Problém mezi telefonem a židlí. V kombinaci s takhle položenou otázkou, ze který se nedá vydedukovat vůbec nic se ale vůůůbec nedivim.
Tak speciálně pro debily typu Edison, který by si měl změnit přezdívku, když má IQ houpajicího koně:
• Vyndám nově koupený mobil z balení. Dám do něj SIM.
• Zapnu ho. Zadám PIN mé SIM.
• Chce to po mě jazyk. Nastavím český jazyk.
• Dále to po mě chce wifi. Zvolím tu mojí.
• A dále to po mě chce QR kód mé společnosti. Jenže já nevím jaký QR kód, ani nevím jaká společnost je myšlená, když žádnou nemám.
• Kliknu na jediné tlačítko, co tam je. Na displeji se zobrazí to, co zabírá zadní foťák, abych s tím nasnímal ten QR kód, jenž po mě chce. Není tam žádné „přeskočit“ a dokud tam nedám ten QR kód společnosti, tak nemohu dokončit konečné spuštění telefonu, abych ho mohl konečně začít normálně používat.
A jestli tohle dlouhému vedení, Edisonovi, stále nic neříká, tak ať jde do hajzlu a nechá prostor těm, co ví o co jde a mohou mi poradit jak to vyřešit.
Zavolat do Alzy a zeptat se, ale jejich infolinka je noční můra. Nejlepší jít přímo do Alzy osobně. Ještě mě napadá jestli není QR kód u faktury či jako doplňková položka u profilu na Alze, takže ještě mrknout tam.
Až na to, že evidentně nejsem sám, kdo si myslí totéž, co já.
Taky s tím IQ bych byl, být Tebou, opatrnější. Pokud nejsi schopen spustit telefon po rozbalení z krabice… když miliardy lidí s tím v zásadě problém nemaj, vidím přecijen problém někde jinde. 😁