Reklamovala jsem asi pred dvema tydny mobil jelikoz se mi znicehonic vypl a nesel nijak zapmout. Reklamaci mi prijali a mobil zpravili. Ted ale zacina mit mobil trochu jinou zavadu-po par minutach kdyz s nim manipuluju (nekdy jsou to treba jen 1–2 minuty) najednou cela obrazovka zmodra a telefon se vypne a jakoby restartuje a tak to udela treba i 3× nez je mozne s nim zas nejak pracovat a po par minutach se vse zase opakuje. Me ale spis zajima jestli kdyz mi ted mobil po 2 opravi a znovu na nem bude nejaka vada, mohu pozadat o uplne novy? Na strankach kde jsem mobil kupovala nic takoveho neni, ale co kdy mi zase ten mobil zpravi tak jak ted ze se mi za par dnu znovu pokazi?
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 3413 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Obvyklým úzusem pro zrušení kupní smlouvy (výměna zboží nebo
vrácení peněz) je 3× stejná závada a nabo 4 různé…
😉
0 Nominace Nahlásit |
Pokud máš mobil méně jak 6 měsíců, můžeš požadovat vrácení kupní ceny nebo výměnu za nový kus při předání mobilu k reklamaci. Musíš to ale napsat nebo jinak prokazatelně říci při předávání mobilu k reklamaci. Prodejce Ti musí vyhovět.
Pokud máš mobil delší dobu, je to věc dohody mezi Tebou a prodejcem. Pro vrácení kupní ceny je obvyklou praxí, že mobil musí mít 3 stejné nebo 4 různé závady (uznané reklamace). Pokud je má, můžeš požadovat odstoupení od kupní smlouvy (vrácení peněz) při třetí, respektive při čtvrté reklamaci.
0 Nominace Nahlásit |
trval bych nekompromisně na okamžitém zrušení kupní smlouvy a vrácení peněz pro nespolehlivost výrobku, ušlý zisk z podnikání a nemožnost komunikace s partnery…něco si vymyslíš
0
před 3413 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek