To je různé, záleží na tim do jakého obchodu. Krom obecné a kvalitativní požadavky na zboží je třeba se prosadit i před konkurencí.
Pokud se chceš dostat do hypermarketu, či řetězce, pak to může i něco stát (zalistovací poplatek, atd.).
1Kdo udělil odpovědi palec? Mc Merkurion
před 1371 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Nebudeš věřit, ale obchody jsou v tomto případě pro tu firmu
odběrateli a odkupují od ní, obyčejně za velkoobchodní ceny. Firma jim nic
neplatí, jen prodává za nižší cenu a oni to prodají za vyšší, aby na
tom vydělali.
Musí si to s nimi domluvit, aby od něj odebírali a prodávali jeho věci
(zisk z prodeje je jejich. Firemní příjem/zisk je ten odkup za
velkoobchodní cenu).
Ale jsou různé druhy, kdy můžeš v nějakém internetovém obchodu nabízet
vlastní zboží a za každé prodané dostaneš peníze TY – mínus nějaká
procenta pro provozovatele eshopu nebo měsíční poplatky. A jsou určitě
i jiné možnosti, jak prodávat přes cizí obchod/eshop.
Upravil/a: PepasAvalonu
0
před 1371 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Drap | 8223 | |
led | 4069 | |
Kepler | 3462 | |
annas | 3402 | |
hanulka11 | 2783 | |
marci1 | 2778 | |
zjentek | 2724 | |
briketka10 | 2514 | |
quentos | 2018 | |
aliendrone | 1938 |
Aktuality |
Zábava a ostatní |