Dokážete mi někdo odpovědět na tuto, zdá se, jednoduchou otázku? Tedy kolik stojí připojištění čelního skla k povinnému ručení, na osobní auto Honda CR-V pět let staré? Všude to sice na internetu nabízí, ale pokud otevřu jakoukoli stránku, tak to končí tím, že musím zadat číslo telefonu a mejl. A já nechci aby mi někdo volal a lámal mě k pojištění, ale chci to vědět jen tak orientačně. Řádově + – stokoruny.
Zajímavá 0 před 1413 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Hodnota čelního skla Honda CRV od roku 2002 za 15711 (je to z tabulek
pojišťovny ČPP).
Připojištění skel na limit 15000 tě přijde na cca 1575 až 2400,
záleží na pojišťovně a někdy i na verzi pojištění. S limitem
20000 to bude kolem 3000, s výjimkou pojišťovny AXA kde je to polovina.
Neručím za aktuálnost čísel, tabulku jsem si aktualizoval cca před
rokem.
U některých pojišťoven je nějaká paušální cena, ale většinou je to
v souvislosti s havarijním pojištěním.
Pokud bys to chtěl přesně, musel bych mít v ruce tvou pojistnou
smlouvu.
PS: Otázka není vůbec jednoduchá a uvědom si, že chceš zdarma jisté know-how.
Upravil/a: Arne1
0 Nominace Nahlásit |
U každé pojišťovny jinak a většinou je to vázané t s dalšími pojištěnými částmi.
0
před 1413 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
… cena pojištění je pro každého jiná (počet beznehodních let,
bydliště atd), každá pojišťovna pojišťuje skla jinak >>> někdo
jen přední, někdo všechny, někdo podle ceny, takže ti nikdo nedá přesné
informace …
… nedávno jsem měnil pojistku, takže jsem porovnával nabídky všech
pojišťoven …
0
před 1413 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Mc Merkurion: Nepleť se do toho čemu nerozumíš. Na připojištění skel nemá vliv nic z toho cos uváděl. A nemá vliv ani tvůj věk. Na druhou stranu u některé pojišťovny může mít vliv obchodní sleva a u některé pojišťovny verze povinného (lepší POV → sleva na připojištění). Chtěl bych vidět jak jsi porovnával nabídky pojišťoven když nemáš jejich kalkulačky; přes kliky tohle nezjistíš, variabilita je příliš velká.
… nekecej blbosti >>> připojištění skel mají některé
pojišťovny jako součást zákonnýho, tím pádem na to vliv má … keváš
ty, mluvíš o připojištění skel k havarijnímu …
… sice nemám jejich tabulky, ale ono totiž stačí dělat pojištění na
konkrétní auto a nechat si připravit konkrétní návrhy variant pro dva
řidiče, víš, je to zadarmo, a nic to nestojí, ale to tě asi
nenapadlo …
Není to součást ale připojištění. Podobným připojištěním je
například oblíbený střet se zvěří. Nebo lepší asistenční služby. To
samé připojištění může být i u samostatného havarijního. Výpočet
pojistného se skládá z několika složek a jen vlstní pojištění
odpovědnosti je ovlivněný bonusy, věkem, adresou, frekvencí placení.
A obchodní slevu na připojištění skel dávají pojišťovny podle svého
uvážení, většinou je to ze slevy vyřazené. Z logiky systému bonus/malus
vyplývá že se nedá aplikovat na jinou část výpočtu než na to co může
řidič ovlivnit – tedy odpovědnost a havárie (ale už ne odcizení).
Nevím, proč bych si měl nechávat zadarmo připravovat návrhy pro dva
řidiče, uvědom si, že ty návrhy si dělám sám v profikalkulátorech
příslušných pojišťoven. Co ti spočítají a nabídnou klikaři není
směrodatné a v podstatě mne to zajímá jen okrajově jako konkurence.
Všechno je možné, ale to s tématem nesouvisí – oceňovací tabulky
skel jsou u pojišťoven různé, u některých jsou to komplikované aplikace
kde se dá zvolit z několika desítek variant skal pro dné vozidlo. U ČPP
mám k dispozici přehled podle jednotlivých vozů a mohu tak klientovi
doporužit vhodnou částku – podle zákona sice klient zodpovídá za
navrženou částku, ale v praxi ví klient kulový kolik to ve skutečnosti
stojí.
A proč zrovna u ČPP byl návrh pojistky nejdražší, to bych musel vidět
skutečný návrh ne jen jedna paní povídala. Damozřejmě že tuším, co by
se s tím návrhem dalo udělat aby byl levnější (mžná i nejlevnější),
je to jeden parametr který klikaři nejspíše nevyužívají.
… nevím, k jakých klikařích mluvíš, jestli ty je používáš, já
ne, nevím o čem mluvíš, já prostředníky nepoužívám … jednal jsem
osobně s pojišťováky (a řekl jsem jednu z nejdražších), ne jedna paní
povídala .. každá pojišťovna nabízí různý kombinace v různý
závislosti, „(počet beznehodních let, bydliště atd)“ byl jen nástin,
někdo dává bonus za neježdění, někdo za „jen v čr“ atd. já se
přebíral podmínkama a nabídkama pojišťoven, ty máš k dispozici tabulky
jedné …
… proto tvrdím, že je to individuální …
Ne jen jedné, já psal že ČPP tabulky používám pro jednoduchost, protože vydolovat z klienta informace o tom jaké sklo tam má je nemožné. Takže mu navrhnu běžnou hodnotu a to je právě ta z ČPP (mimochodem v materiálech Kooperativy je to velmi podobné). Nezastupuju jen jednu pojišťovnu, ale s výjimkou pohlcené AXY všechny. Takže o tom opravdu za ty roky vím trochu víc.
… stále ale nevím, o jakých klikařích jsi mluvil …
… no, pominu logiku pracovat pro vícero, ale v tom případě jsi teda
určitě obeznámen s tím, že největší vliv na pojistku (v případě
havarijního navíc cena a stáří auta) má věk, počet km bez nehod,
bydliště řidiče, počet předpokládaných km, místo provozování atd.,
takže znova opakuji svoji odpověď: „… cena pojištění je pro každého
jiná“ …
A znovu opakuju, tazatel se ptá na připojištění skel. A cena za připojištění skel není ovlivněna vším tím co píšeš. To vše má vliv pouze na základní POV a případně na kasko složku havarijního.