Netuším, proč by se dítě muselo z důvodů reklamy koupat. Děti sledují reklamu, proto, že se jim obrázky většinou rychle hýbají, mění se barvy a bývá hlasitější. Koupání dětí určují rodiče a ne reklama.
4Kdo udělil odpovědi palec? annas, gagaga, Piratesman, quentos
před 2725 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Jedno zlaté pravidlo před odesláním dotazu: „Každý text je nutné si po sobě znovu přečti.“
0 Nominace Nahlásit |
Roční dítě spíše zaujme pohyb než samotné barvy a vnímá z děje mnohem více než jen to.
0 Nominace Nahlásit |
Podobný poznatek má moje známá. Nedávno mně vyprávěla, že její asi roční vnučka si hraje někde v pokoji. Rodiče zapnou TV, když se objeví zvuk reklamy, malá se doplazí před TV, kouká. Skončí reklama, další v TV ji nezajímá a vrátí se na své místo.
Podle toho usuzuji, že malou upoutá neobvyklý, zřejmě neznámý zvuk a pak terpve pohyb, případně barvy.
0 Nominace Nahlásit |